Blažica ostaja direktor Elektra Primorska
Vladimir Habjan
/ Categories: Energetika

Blažica ostaja direktor Elektra Primorska

Nadzorni svet družbe Elektro Primorska je na seji dne 10. maja 2016 soglasno imenoval g. Uroša Blažico za predsednika uprave družbe Elektro Primorska za mandatno obdobje štirih let, pri čemer mandat začne teči 1. julija 2016. Na podlagi natančno predstavljenega programa za naslednje mandatno obdobje, z ambicioznimi cilji poslovanja družbe in skupine, ustreznimi rešitvami za izzive, ki jih elektroenergetski trg predstavlja v naslednjih letih, je dosedanji predsednik uprave Uroš Blažica prejel zaupanje nadzornega sveta za vodenje družbe Elektro Primorska tudi v naslednjem štiriletnem mandatnem obdobju.   

Elektro Primorska oskrbuje z električno energijo petino celotnega slovenskega ozemlja, poleg sedeža v Novi Gorici pa ima enote še v Kopru, Sežani in Tolminu. 46-letni Šempetrc Uroš Blažica je Elektro Primorska vodil poln mandat od leta 2012. Poklicne izkušnje si je večinoma nabiral v komerciali in marketingu oziroma prodaji, čeprav je po osnovni izobrazbi diplomirani inženir elektrotehnik – elektronik. Po končanem študiju se je zaposlil v Adria avtu v Novi Gorici in nato še dobro desetletje delal v podružnici British Petroliuma, kjer je pridobil večino znanja s področja marketinga in prodaje. Po nabiranju izkušenj v prodajni mreži v Sloveniji in širše je nato nekaj časa delal kot vodja razvoja vzhajajočih trgov Vzhodne Evrope in sodeloval pri razvoju prodajne mreže v Južni Evropi. Po odprtju podjetja v Srbiji je bil nekaj časa tudi direktor tega podjetja. Iz naftne industrije je prešel k Telekomu Slovenija, kjer je sprva delal kot vodja poslovne enote v Novi Gorici, in nato še nekaj let kot direktor prodaje. Po združitvi Telekoma in Mobitela je prevzel vodenje segmenta ključnih kupcev, njegov zadnji večji projekt pred prihodom v Elektro Primorsko pa je bil gradnja brezžičnega omrežja v Ljubljani.   

Ob nastopu prvega mandata v Elektru Primorska je Blažica povedal: »Moja vizija je, da postane naše trgovsko podjetje E3 bolj prepoznavno na trgu, in sicer ne samo znotraj regije, temveč tudi zunaj teh meja. Želim mu vliti nove energije in, čeprav gre za hčerinsko podjetje, nameravam njegovemu razvoju nameniti precej pozornosti. Želim si, da bi zaživeli novi projekti, da bi trgu ponudili inovativne nove produkte in pri vzpostavljanju odnosov s kupci poiskali izvirne rešitve. Delamo rebalans poslovnih načrtov in seznam ukrepov za izboljšanje poslovnih rezultatov v obdobju 2013-2014. Nekaj novih zamisli že obdelujemo, pri čemer pa ne želimo prodajati samo električne energije. Kot pomembna poslovna priložnost, ki je bila včasih že bolje izkoriščena, se kaže sosednja Italija. Mi mejimo tudi s Hrvaško, priložnosti so še v sosednjih slovenskih regijah. Vsekakor se bomo v prvi fazi osredotočili na italijanski trg, kjer je zaradi cenovnih razlik mogoče na kratek rok dosegati dobre poslovne uspehe.« Kot kaže, je bil pri svojem delu tudi uspešen, zato tudi drugi mandat.

Previous Article Mehanizmi pomoči po Evropi precej različni
Next Article Znani kriteriji in pravila za zagotavljanje nujne oskrbe z električno energijo
Print
2648