Družbi E 3 je skrb za kupce na prvem mestu
Vladimir Habjan
/ Categories: Energetika

Družbi E 3 je skrb za kupce na prvem mestu

Družba E 3, tržno podjetje družbe Elektro Primorska, se je od izčlenitve leta 2011 soočala z izgubo strank in posledično z izgubo tržnega deleža. Da bi uspeli ohranili obstoječe, ter pridobiti nove stranke so sprejeli več ukrepov. Prenovili so ponudbo, uredili so poslovne procese ter uvedli nove prodajne kanale. Po vzoru zavarovalnic in tudi drugih trgovcev električne energije so sprejeli odločitev o uvedbi zunanjega prodajnega kanala, ki se je izkazala kot dobra poslovna poteza. V obdobju sodelovanja s podjetjem Etrad3 družba E 3. uspešno pridobiva stranke, pri čemer se je vsem odjemalcem, ki so na novo sklenili pogodbo z dobaviteljem E 3, znižala cena električne energije in posledično strošek za porabljeno energijo.

 

Še posebej veliko truda in energije so vložili skrbi za korektno in transparentno delo prodajalcev na terenu, saj se v E 3 dobro zavedajo, da lahko pridobijo in obdržijo odjemalce le s strokovnim in poštenim delom. V ta namen ima posrednik Etrad3 izdelana navodila in pravilnike o obnašanju prodajalcev, E 3 pa ima ključne točke protokola obnašanja in predstavitve zastopnikov objavljene na spletni strani na povezavi https://www.e3.si/o-nas/novice/v-družbi-e-3-doo-spodbujamo-korekten-in-profesionalen-pristop-pri-pridobivanju-odjemalcev-električne-energije/. Vsaka utemeljena kršitev 'Pravilnika poslovanja, navodil in protokola' je sankcionirana s takojšnjo prekinitvijo pogodbe o zastopanju. E 3 in Etrad3 se ne poslužujeta spornih poslovnih praks za pridobivanje odjemalcev. Prodajalci podjetja Etrad3 imajo vedno pri sebi na vidnem mestu identifikacijsko kartico in vedno se predstavijo strankam. Stranke imajo možnost identiteto posameznika tudi preveriti tako pri Etrad3 kot pri E 3. Stranke so s prodajnim pristopom prodajalcev podjetja Etrad3 in ponudbo podjetja E 3 zelo zadovoljne, zato se jih približno 89 % odloči za podaljšanje pogodbe. Ta odstotek izkazuje kakovostno izvedeno prodajo, zaupanje in zadovoljstvo strank.

Iz Poročila Agencije za energijo, ki je dostopen na povezavi https://www.agen-rs.si/documents/10926/120732/Poro%C4%8Dilo-o-razvoju-cen-in-u%C4%8Dinkovitosti-trga-z-ee/f5666c23-a6c1-44d4-ad83-0473f6518265 je razvidno, da so svoj tržni delež v 1. polletju 2017 v primerjavi z letom 2016 najbolj povečali nekateri manjši dobavitelji in E 3 ter GEN-I. »Posamezni manjši dobavitelji so v prvih šestih mesecih leta 2017 pridobili veliko število novih odjemalcev. En manjši dobavitelj je v tem času pridobil več kot 5000 novih odjemalcev. Glede na dejstvo, da je na trgu veliko število dobaviteljev z ugodnimi ponudbami o nakupu energije, je tako veliko povečanje presenetljivo,« zatrjujejo v E 3.                                                                                                    

Podjetje E 3 pogodbenemu partnerju za opravljene storitve plačuje skladno s podpisano pogodbo. Vsa plačila so bila izvedena na račun podjetja v Sloveniji skladno z vsemi predpisi in veljavno zakonodajo. Pogodbeni izvajalec samostojno upravlja s številom prodajalcev in družbi E 3 zagotavlja, da ne poslujejo v davčnih oazah. V postopku davčnega nadzora niso bile ugotovljene nepravilnosti.

 

»V E 3 je skrb za kupce na prvem mestu in osebna prodaja se je pokazala kot eden boljših prodajnih kanalov, zato bomo še naprej delovali v tej smeri. Načrtujemo nove produkte in storitve, ki jih bomo tržili tudi preko tega prodajnega kanala,« sporoča uprava družbe.

Previous Article Srečanje GIZ Slovenije in Hrvaške
Next Article Dela na odlagališču NSRAO se nadaljujejo
Print
978