Elektro energija in GEN-I najbolj prepričala
Revija Marketing Magazin je objavila rezultate primerjalnega testa digitalne komunikacije šestih največjih slovenskih prodajalcev električne energije. Na testu je bila spletna stran Elektro energije prepoznana kot primer dobre prakse v vseh ocenjevalnih kategorijah: kot ena izmed najbolj naprednih spletnih stran, ki upošteva sodobne smernice digitalnega oblikovanja in je hkrati tudi berljiva na mobilnih aparatih. Elektro energija je bila prepoznana tudi kot ena najbolj aktivnih na socialnih omrežjih.
Na tokratnem testiranju so sodelovala naslednja podjetja: Elektro Ljubljana, Elektro Maribor, Elektro Celje, Elektro Primorska, Elektro Gorenjska in Gen-I, preverjali pa so, kako družbe v digitalnem svetu skušajo komunicirati s potencialnimi in obstoječimi naročniki. Uredništvo je ugotovilo, da večina prodajalcev električne energije stavi na preverjeno strukturo spletne strani, kjer skušajo prodajne poti usmeriti na tri glavne odjemalce, gospodinjstva, podjetja in proizvajalce, pri tem pa eni bolj, drugi pa manj spretno v ospredju postavljajo že pripravljene pakete in izračune. Če sta uredništvo revije pred leti najbolj prepričala Elektro Gorenjska in Gen-I, tokrat kot primer dobre prakse izpostavljajo pred kratkim prenovljeno spletno stran družbe Elektro energija (Ljubljana), ki upošteva sodobne smernice digitalnega oblikovanja ter je poleg spletišča Gen-I edina prilagojena mobilnemu pregledovanju. Ti dve spletni strani po mnenju uredništva bistveno odstopata od preostale konkurence, ki sicer ni slaba, a vseeno jim
manjka nekaj več.
Na socialnih omrežjih ima na Facebooku največ sledilcev Elektro Celje z 10.381 sledilci, Elektro energija z 8.400, sledijo Gen-I oz. pocenielektrika.si s 616 sledilci, Elektro Primorska s 377, Energijaplus pa z 293 sledilci. Na Twitterju vodi Elektro Energija z 152 sledilci in 2000 objavami (629 sledilcev in 5457 objav ima še Elektro Ljubljana), sledi Elektro Maribor s 95 sledilci in 232 objavami ter pocenielektrika.si oziroma Gen-I z 80 sledilci in 149 objavami. Nekateri trgovci so prisotni tudi na Youtube, na primer Elektro Celje, Elektro Maribor in pocenielektrika.
Za mobilne naprave sta prilagojeni spletni mesti družb Elektro Energija in pocenielektrika, drugi pa žal še ne. Energijaplus (Elektro Maribor) z brezplačno aplikacijo omogoča dostop do
e-storitev svojim uporabnikom oziroma naročnikom, dostop do podatkov o merilnem mestu, lahko pregledujejo porabo, prebirajo novosti in akcijske ponudbe.
Kot absolutnega zmagovalca testa je Marketing Magazin določil družbo Elektro Energija, ki je premagala konkurenco skoraj v vseh ocenjevalnih kategorijah. (vh)
1609