Energija plus uvaja vse več digitalnih storitev
Brane Janjič
/ Categories: Energetika

Energija plus uvaja vse več digitalnih storitev

Kot pravijo v Energiji plus, je mnogo storitvenih podjetij še nedolgo nazaj bilo prepričanih, da so večino delovanja že preselili na splet, pa se je v zadnjih mesecih izkazalo, da obstaja še veliko priložnosti za izboljšave. »Podjetja so začela v največji možni meri uporabljati digitalne oblike poslovanja, s katerimi so svojim strankam omogočila komunikacijo »na daljavo«. Skoraj čez noč smo ugotovili, da lahko posamezne procese še bolj poenostavimo, približamo poslovnim partnerjem in delujemo od doma, s čimer lahko trenutno v največji meri prispevamo k preprečevanju okužbe z virusom in hkrati tkemo nove, neposredne vezi s poslovnimi partnerji,« izpostavljajo v Energiji plus, kjer se pri prodaji energentov in storitev tudi sami srečujejo z mnogimi izzivi. V zadnjem času tako veliko pozornosti namenjajo uvajanju digitalnega poslovanja in rešitev, ki njihovim kupcem omogočajo enostavnejšo komunikacijo, reševanje težav in vpogled v preteklo in trenutno stanje pogodbenih obveznosti. 
Tako lahko z uporabo sistema za merjenje in nadzor porabe, ki je ena izmed digitalnih rešitev Energije plus, kupci v vsakem trenutku vidijo, koliko energije porabijo in z določenimi ukrepi zmanjšajo porabo ter dodatno privarčujejo. Že nekaj časa so tudi edini dobavitelj, ki kupcem omogoča »pogovor v živo« oziroma klepet preko spletne strani www.energijaplus.si, s čimer jim hitro in na enostaven način nudijo informacije o aktualnih akcijah, posebnih ponudbah, informacije, povezane z izvajanjem pogodbe, različne podatke o merilnem mestu in podobno. 
Že nekaj let nazaj so razvili tudi spletno aplikacijo eStoritve in mobilno aplikacijo ePlus, ki kupcem omogočata vrsto funkcionalnosti: spremljanje porabe energentov, vnos stanja števca za obračun po dejanski porabi, vpogled v tehnične podatke o merilnih mestu, pregledovanje računov in plačil zanje. Uporaba aplikacij je brezplačna, dostopna kjerkoli in kadarkoli, 24 ur na dan in vse dni v tednu. V Energiji plus ob tem opažajo, da število njenih uporabnikov iz leta v leto narašča, kar kaže na to, da si ljudje želijo vse več stvari reševati na daljavo oziroma v času, ko njim najbolj ustreza. Poleg tega jim na spletni strani www.energijaplus.si omogočajo sklenitve pogodbe ali zamenjavo paketa električne energije in zemeljskega plina. Za tiste manj vešče sodobnih komunikacijskih orodij pa je še vedno na voljo tudi klicni center, katerega zaposleni skrbijo, da na vsa vprašanja odgovorijo v najkrajšem možnem času.
Previous Article World energy outlook 2020
Next Article V veljavi porabniku energije prijaznejša pravila
Print
924