Kupcem želimo ponuditi dodano vrednost
Vladimir Habjan
/ Categories: Energetika

Kupcem želimo ponuditi dodano vrednost

Spletna trgovina ECE shop deluje kot oddelek v sklopu podjetja ECE, v katerem je osnovna dejavnost prodaja energentov. Osnovni namen trgovine ob ustanovitvi je bil kupcem ponuditi izdelke, povezane z varčno rabo električne energije, do danes pa se je ponudba že močno razširila tudi na druge segmente.

Za trgovino stalno skrbita dve osebi, pogovarjali pa smo se s Špelo Bohinec, strokovno sodelavko na področju spletne trgovine.

Nam lahko poveste, kaj je osnovni namen ECE shop?

Namen spletne trgovine je bil in še vedno ostaja ponuditi kupcem energentov ECE dodano vrednost, kot izrazita uporabnost se je pokazal nakup na obroke, ki poteka brez obresti in drugih stroškov (npr. kreditiranja). Obrok nakupa v spletni trgovini se obračuna na mesečnem računu za energente. Osnovna usmeritev je bila kupcem ponuditi izdelke, ki jih v naših domovih največ uporabljamo in smo jih lahko povezali z varčno rabo električne energije. Bela tehnika, avdio-video naprave, računalništvo itd. Najprej smo v spletni trgovini ponujali okoli sto izdelkov, neposredno povezanih z uporabo električne energije, glede na povpraševanje pa smo ponudbo močno razširili. Trenutno ponujamo več kot 1.400 izdelkov v 11 različnih kategorijah.

Kdo lahko kupuje v ECE shopu?

V ECE shopu lahko kupuje kdor koli, ni potrebno, da je kupec energentov pri ECE, vseeno pa njihov delež prevladuje. Omogočamo nakupe »kot gost« ali z registracijo. Poleg možnosti plačila na obroke za kupce energentov ECE je velika prednost za vse kupce – brezplačna dostava, ne glede na to, ali gre za izdelke manjše ali velike vrednosti. Z zavedanjem pomena svetovalne prodaje, ki izhaja iz osnovne dejavnosti – prodaje energentov, namenjamo velik poudarek tudi klicnemu centru in svetovanju kupcem pred nakupom, česar navadno spletne trgovine ne omogočajo. Pestra paleta različnih možnosti plačila pa je pri spletnem nakupovanju že skoraj pogoj.

Koliko vaših zaposlenih skrbi za trgovino ECE shop?

Za spletno trgovino stalno skrbita dve osebi, ki pokrivata področja nabave oziroma izbora prodajnega asortimenta, prodaje, dela s strankami, skrbi za prikazovanje izdelkov, videza spletne strani in digitalnega marketinga. Posredno pa so v delovanje trgovine vključeni tudi drugi oddelki – finance in računovodstvo, IT, marketing, prodaja.

Kako skrbite za oglaševanje?

Oglaševanje poteka večinoma prek digitalnih kanalov, ki so za to panogo ključni, hkrati pa spletno trgovino oglašujemo tudi na tradicionalne načine, in sicer prek tiskanih katalogov, v informacijskih pisarnah in najpomembnejše – prek računov za energente, ki jih kupci prejmejo mesečno.

Kako skrbite za posodabljanje spletnega portala?

Dinamika razvoja spletnega nakupovanja je velika, kar pomeni, da so stalne izboljšave nujne. Uporabniki pričakujejo enako ali boljšo nakupovalno izkušnjo pri vseh spletnih trgovinah. Pri analizah uporabniške izkušnje se zanašamo na beleženo statistiko, mnenja in ocene strank ter tudi oceno tehnične skladnosti in strokovne komisije, ki smo jo prejeli ob zmagi v tekmovanju Spletni trgovec leta. Zelo smo zadovoljni, da je zadnja interna anketa zadovoljstva uporabnikov postregla z oceno 4,9 od možnih petih točk.

Ali v zvezi s trgovino sodelujete z zunanjimi izvajalci? Kako? Na kakšnih področjih?

Pomembni deležniki vsake spletne trgovine so tudi pogodbeni partnerji, dobavitelji in tisti, ki nam zagotavljajo delovanje informacijske platforme in celotnega sistema spletne trgovine. Spletna trgovina deluje na t. i. »custom made« platformi oziroma na platformi, razviti posebej za ECE, saj je povezava s sistemom ERP za ustrezen obračun obrokov izredno pomembna. Veseli nas, da nas je po prejemu priznanja Spletni trgovec leta kontaktiralo več novih potencialnih dobaviteljev, ki bi svoje izdelke želeli prodajati pri nas.

Kako to, da ste se prijavili na tekmovanje?

Sestavni del prijave na tekmovanje je tudi analiza spletne trgovine, ki jo opravijo strokovnjaki in je za vsakega udeleženca pomemben podatek, s pomočjo katerega lahko izboljša delovanje trgovine. Ocenjujem, da je ta analiza veliko prispevala k odločitvi za prijavo, saj je digitalni trg za izdelke splošne rabe zelo dinamičen in zahteven, ves čas pridobiva svojo pomembnost, zato moramo biti trgovci prilagodljivi in hitri, če želimo biti uspešni. Digitalni trg za izdelke splošne rabe je zelo dinamičen in zahteven, ves čas pridobiva svojo pomembnost, zato moramo biti trgovci prilagodljivi in hitri, če želimo biti uspešni.

Kako ocenjujete prejeto priznanje?

Gre za prvo nagrado v času obstoja spletne trgovine. Zmaga je bila veliko presenečenje in izjemna potrditev za naju s sodelavko, ki sva v celoti vpeti v delovanje spletne trgovine, in tudi za podjetje ECE.

Ali se boste letos ponovno prijavili?

Na tekmovanje se bomo prijavili tudi letos. Obstajajo kategorije, v katerih si želimo poseči po najvišjih mestih.
Previous Article Zmagovalec PowerUp! 2020 estonsko podjetje Woola
Next Article Skupščina EC potrdila in odobrila delo uprave
Print
982