e-mobilnost

BEM in Emobility podpisala dogovor o sodelovanju

Nemško združenje za e-mobilnost (BEM) združuje več kot 300 podjetij iz različnih panog.

BEM in Emobility podpisala dogovor o sodelovanju

Nemško združenje za eMobilnost (BEM - Bundesverband eMobilität e.V.) in slovenski Emobility na področju promocije e-mobilnosti sodelujeta že vrsto let, pred kratkim pa sta dolgoletno sodelovanje kronala še s podpisom dogovora o zastopanju BEM s strani Emobility-ja v Sloveniji. BEM je organizacija, ki združuje več kot 300 podjetij iz različnih panog povezanih z e-mobilnostjo in na leto ustvarijo za več kot 100 milijard evrov prometa, delo pa dajejo več kot milijonu ljudi. Združenje BEM je že dolgo nazaj preraslo okvire nemške organizacije in ima zastopnike v več evropskih državah in Turčiji, s čimer skušajo pomagati podjetjem v Nemčiji
in tujini do posredovanja boljših informacij in kontaktov v zvezi s čim hitrejšim prehodom na e-mobilnost. Združenje je uspešno tudi pri lobiranju v Bruslju, svoje pisarne pa imajo tudi v Koreji in na Kitajskem, dveh najmočnejših igralcih na avtomobilskem trgu. S podpisom dogovora o sodelovanju med BEM in Emobility so možnost vstopa v to veliko in pomembno organizacijo dobila tudi slovenska podjetja, s tem pa tudi lažji B2B dostop do največjega evropskega avtomobilskega trga.

Predstavnik BEM-a Frank Müller je ob podpisu dogovora poudaril, da je ustanovitelj Emobilitya Primož Lemež eden izmed največjih evropskih poznavalcev e-mobilnosti, ima izredno razvejano mrežo stikov in izreden ugled v Sloveniji, Nemčiji ter celotni Evropi. »Je tudi tisti, ki je za razvoj e-mobilnosti ne samo v Sloveniji, ampak tudi drugod, že veliko naredil in prepričani smo, da bo lahko zelo dobro pomagal slovenskim podjetjem pri pridobivanju novih partnerjev in morda tudi poslov. Vsekakor smo pri BEM ponosni, da je sprejel naše povabilo in prevzel zastopanje naše organizacije v Sloveniji,« je dejal Frank Müller. 
Primož Lemež je ob tej priložnosti povedal, da je BEM največja organizacija za spodbujanje e-mobilnosti v Evropi in bo zelo vesel, če bo lahko slovenskim podjetjem, pa tudi zagonskim podjetjem ter vsem raziskovalnim ustanovam tudi na ta način pomagal pri lažjem preboju na zahteven nemški trg.  Več o sami organizaciji si lahko preberete na tem naslovu, za informacije o včlanitvi pa se lahko obrnete na e-poštni naslov [email protected].

Brane Janjič
O avtorju