Energetika

Bliža se slovensko tekmovanje za izziv PowerUp!

Nacionalni izbori tekmovalcev bodo letos potekali prek spleta, slovenski izbor pa bo ta petek, 8. maja, ob 11. uri.
Bliža se slovensko tekmovanje za izziv PowerUp!
EIT InnoEnergy  nadaljuje izbor najobetavnejših zagonskih podjetij, podjetij v fazi širitve ter malih in srednje velikih podjetij v regiji srednje in vzhodne Evrope za svoj pospeševalni in poslovno razvojni program PowerUp! Na letošnji InnoEnergyjev izziv PowerUp! se je do roka, ki se je iztekel 10. marca, prijavilo kar 425 podjetij iz 24 držav srednje in vzhodne Evrope. Med prijavljenimi kandidati je letos tudi rekordno število zagonskih podjetij – kar 360 se jih bo v svojih državah potegovalo za nacionalni naziv zagonskega podjetja leta. Te ekipe se bodo potegovale tudi za denarne nagrade v vrednosti do 65.000 evrov in druge bogate spodbude vodilnih partnerjev, kot so Amazon Web Services, Revolut in SpeedUp Group.
Jakub Miler, direktor za srednjo Evropo v družbi InnoEnergy, je pred izvedbo nacionalnih tekmovanj dejal: »Odločali smo se, ali nadaljevati program kljub strogim vseevropskim ukrepom za zajezitev novega koronavirusa in odločili smo se nadaljevati prav zaradi tega – čeprav s spletno izvedbo na varen in odgovoren način. Še naprej želimo podpirati inovativna podjetja ter jim tako pomagati preživeti, se razvijati in uspešno poslovati v času, ko so gospodarske napovedi precej črnoglede. Prav zdaj, ko bodo morda zanje številni kanali in viri na trgu  usahnili, bomo s pomočjo Evropskega inštituta za inovacije in tehnologijo še naprej podpirali inovativne podjetnike s finančnimi sredstvi, znanjem in dragocenimi partnerstvi.«
Slovenski izbor najboljših projektov, ki bo prav tako potekal prek spleta, bo v petek, 8. maja, ob 11. uri. Prijavite se lahko tukaj.
Izziv PowerUp! sicer inovativnim podjetjem ponuja priložnost, da se potegujejo za večmilijonsko naložbo in se pridružijo mreži EIT InnoEnergy. Ta podjetja bodo deželna številnih oblik podpore, denimo pri izboljšanju in razvoju produkta, pilotnih projektih, strategijah vstopa na trg, vstopu na mednarodni trg, širitvi ter nadaljnjih možnostih financiranja.
Brane Janjič
O avtorju