Iz družbe GEN-I so sporočili, da v času največje svetovne energetske krize opazujemo nesprejemljive poslovne prakse konkurenčnih dobaviteljev, ki najbolj prizadenejo najranljivejše odjemalce, torej gospodinjstva,in to v času ekstremnih cen električne energije, nizkih temperatur in posledično najvišje porabe energije. Po mnenju GEN-I odpovedi pogodb za oskrbo z električno energijo zaradi izboljševanja finančnega rezultata, kažejo na popolno pomanjkanje čuta za stisko navadnih ljudi. GEN-I bo kljub temu, da dodatnih količin električne energije še nima zakupljenih, poskrbel za vse stranke gospodinjskega odjema, ki jim je Telekom Slovenije odpovedal pogodbo. Vsem, ki se bodo pravočasno odločili za zamenjavo dobavitelja, bo GEN-I zagotovil enake cene kot svojim zvestim odjemalcem, pri čemer pa morajo ukrepati hitro, saj je treba ustrezen obrazec o zamenjavi dobavitelja izpolniti pred 8. decembrom 2021.
Družba Telekom Slovenija je namreč 29. novembra letos vsem svojim odjemalcem električne energije napovedala odpoved pogodb za oskrbo s 1. januarjem 2022. S tem so popolnoma izrabili zaupanje 13.000 družin in sredi energetske krize, nizkih temperatur in praznikov, pred vrati pustili svoje odjemalce enostavno na cedilu. Hkrati so enostransko prenesli svojo odgovornost na druge dobavitelje, da slednji rešujejo njihove napačne poslovne odločitve ter morebitno energetsko revščino posameznikov. Odpoved pogodb na tako kratek rok pomeni, da imajo odjemalci le še osem dni časa za sprožitev zamenjave dobavitelja, ki jih bo pripravljen sprejeti. V nasprotnem primeru pa bodo elektriko plačevali po štirikratni ceni.
Telekom Slovenije s takšnim neodgovornim ravnanjem v času največje energetske krize po mnenju GEN-I dodatno povečuje energetsko revščino v Sloveniji.
Z namenom povečanja lastnega kratkoročnega dobička je pustil svoje odjemalce v nemilosti, da se sami znajdejo v teh izjemno zahtevnih in negotovih razmerah, ki trenutno vladajo na trgu z električno energijo. Namesto, da bi svojim odjemalcem, ki se jim je pogodbeno zavezal, dobavil elektriko po pogodbenih cenah, bo raje z opustitvijo oskrbe najranljivejših odjemalcev občutno izboljšal svoj poslovni rezultat. Novi dobavitelji pa s tem prevzemajo v celoti tudi finančno breme, ki izhaja iz Telekomovih slabih poslovnih odločitev na nakupni strani.
V GEN-I poudarjajo, da kot najbolj zaupanja vreden dobavitelj ostro zavračajo in obsojajo takšno nepošteno poslovno prakso. Kljub temu, da GEN-I trenutno posluje brez uprave, so na kolegiju direktorjev družbe sprejeli odločitev, da bodo poskrbeli za vse gospodinjske odjemalce, ki jim je Telekom Slovenije odpovedal oskrbo z elektriko.
V nadaljevanju sporočila za javnost so še podali odziv na nedavno oddajo Tarča v zvezi z razveljavljenem razpisom Združenja zdravstvenih zavodov: »Stroški oskrbe z električno energijo za poslovne odjemalce so v celoti odvisni od trenutka zakupa energije na trgu. V GEN-I svojim poslovnim odjemalcem prav zaradi pogostih nihanj cen na veleprodajnih trgih svetujemo, kdaj je najbolj primeren čas za nakup električne energije za prihajajoče obdobje. Vsi poslovni odjemalci, ki so sledili našim priporočilom in si zagotovili električno energijo že v začetku oziroma vsaj v sredini leta, so zdaj zadovoljni, saj bi jih v primeru poznejše odločitve električna energija stala bistveno več.
V teh razmerah bo GEN-I poskrbel predvsem za najranljivejše, za gospodinjske odjemalce. Zanje smo kot edini dobavitelj v Sloveniji zamrznili cene elektrike in plina najmanj do poletja 2022. Blažitev posledic energetske krize v gospodarstvu in javnem sektorju je naloga Vlade Republike Slovenije, ki ima za to v rokah vse mehanizme. Žal se, kot ena redkih v Evropi obnaša, kot da energetska kriza ne obstaja.«
V GEN-I ob tem še dodajajo, da so sicer tudi na ponovljenm javnem razpisu Združenja zdravstvenih zavodov podali najugodnejšo ponudbo izmed vseh treh družb, ki so se nanj prijavila.