Energetika

E 3-jev kontaktni center z najvišjimi ocenami

Prave informacije in kratek čas čakanja.

E 3-jev kontaktni center z najvišjimi ocenami

Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) je v sodelovanju z Mednarodnim inštitutom za potrošniške raziskave (Mipor) izvedla primerjalno ocenjevanje klicnih centrov šestih največjih dobaviteljev električne energije. E 3-jev kontaktni center je dosegel najvišjo skupno oceno. Pri zadovoljstvu s storitvami klicnih centrov sta najpomembnejša kakovost odgovorov – prave informacije in čas čakanja. Ta dva dejavnika sta zato predstavljala glavnino ocene. Poleg tega pa se E 3-jev kontaktni center lahko pohvali kot najhitreje odziven, saj je bil čas čakanja vedno krajši od pol minute. Podrobnosti primerjalnega ocenjevanja so dostopne na spletni strani www.potrosnikovZOOM.si.

Vladimir Habjan
Vladimir Habjan
O avtorju

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.