V družbi Elektro Gorenjska letos aktivno nadaljujejo s projektom upravljanja organizacijske kulture.
Ključni cilj projekta upravljanja organizacijske kulture je povečati stopnjo zavzetosti zaposlenih, pojasnjujejo v skupini Elektro Gorenjska.
Skupina kot ambasador korporativne integritete stalno širi zavedanje o pomenu poslovanja (v skladu z zakonodajo in etičnimi standardi) kot enem od temeljnih načel družbeno odgovornega delovanja v slovenskem gospodarstvu. Model poslovne odličnosti in poslovanje v skladu s politiko kakovosti je stalnica družbe, ki jo nadaljujejo tudi v letu 2018. Letos so se lotili tudi ponovnega noveliranja strategije za obdobje 2018-2020.
Strateški projekt upravljanja organizacijske kulture v družbi Elektro Gorenjska uresničujejo že od leta 2013. V tehničnem svetu je osnova za nadaljnjo rast uvajanje novih, sodobnih tehnologij in postopkov, enako pa je tudi pri ravnanju z ljudmi, so prepričani v družbi.
Vsem zaposlenim zagotavljati ustvarjalno okolje
»Če želimo ohranjati dolgoročno stalno rast podjetja, ne potrebujemo le sposobnih zaposlenih danes, ta trenutek, temveč tudi jutri. Potrebujemo zaposlene, ki se kreativno soočajo s problemi na delovnem mestu in se aktivno in odgovorno vključujejo v delovanje podjetja,« je v poslovnem glasilu Elgo poudarila dr. Mateja Nadižar Svet iz Elektra Gorenjska.
Omenila je tudi, da potrebujemo vedno nove prijeme za ravnanje z ljudmi, kajti spremembe so postale stalnica v poslovnem okolju. »Zato moramo biti vodjem sposobni nuditi najnovejša orodja za vodenje, vsem zaposlenim pa tako delovno okolje, v katerem se počutijo odgovorne in slišane, da lahko razvijajo svoje potenciale ter delajo na področjih, na katerih so najboljši,« je glede projekta organizacijske kulture še dejala sogovornica.