Podjetje Elektro Gorenjska Prodaja in košarkarski klub Triglav Kranj sta danes podpisala sponzorsko pogodbo.
S tem bo Elektro Gorenjska Prodaja v sezoni 2011/2012 kot zlati sponzor nastopil v partnerstvo s Košarkarskim klubom Triglav Kranj, ki predstavlja vodilno košarkarsko sredino v gorenjski regiji. Ob tej priložnosti so predstavili razvoj in načrte kluba, ki ima od danes tudi novo ime - Košarkarski klub Elektro Gorenjska Prodaja.
S sponzorstvom želi Elektro Gorenjska Prodaja spodbujati družbeno odgovornost in skrb za razvoj mladih v športu, ki se v okviru delovanja skupine Elektro Gorenjska sicer izraža že več kot 45 let. S tem želijo zaokrožiti svojo povezanost z lokalnim okoljem v skladu z aktivnostmi skupine Elektro Gorenjska ter še naprej aktivno prispevati k razvoju lokalnega okolja.
Košarkarski klub Elektro Gorenjska Prodaja se v novo sezono podaja z ambicioznimi načrti, s katerimi želijo okrepiti ekipo in se povzpeti na višjo košarkarsko raven. Klub, iz katerega so vedno prihajali številni odlični košarkarji, med njimi Gregor Fučka, Marko Milič, Gregor Hafnar, Roman Horvat, Marko Tušek, Dragiša Drobnjak in Darijo Krejič, se bo s pomočjo sponzorja še lažje razvijal v enega izmed najpomembnejših slovenskih košarkarskih klubov. Novega sodelovanja med košarkarskim klubom Triglav Kranj in podjetjem Elektro Gorenjska Prodaja so se zato razveselili tudi številni podporniki slovenske košarke.
Kot je ob podpisu pogodbe poudaril direktor podjetja Elektro Gorenjska Prodaja Iztok Sotošek, si želijo, da bi ljudje podjetje povezovali tudi z zdravim načinom življenja. Med vsemi športi, so se za sponzoriranje košarke odločili zato, ker je dostopna vsakomur in ker v njenem razvoju vidijo velik potencial. Z njihovo podporo bo košarka na Gorenjskem ponovno prepoznana po kakovosti kluba in priljubljenosti, zato je prav, da mladim košarkarjem omogočijo dobre pogoje za treninge in tekmovanja. Z odgovornostjo do lokalnega okolja, s katero želijo aktivno prispevati k dinamiki in razvoju regije, pa bodo korak bližje skupnim ciljem, je še povedal Iztok Sotošek.
Predsednik košarkarskega kluba Triglav Kranj Franci Podlipnik pa je povedal, da so za klub sponzorska sredstva ključnega pomena, saj omogočajo prav vsem članom kluba še kvalitetnejše treninge in optimalnejše pogoje za delo in doseganje dobrih rezultatov. Še posebej vesel pa je, da je tako mlado podjetje v klubu prepoznalo kvalitetno športno znamko. Po njegovem trdnem prepričanju sta tako klub kot podjetje lahko v naslednjih letih še uspešnejša na športnem in poslovnem področju. (pb)
Več na: www.elektro-gorenjska.si