Energetika

Elektru Gorenjska priznanje za poslovno odličnost

Gorenjsko distribucijsko podjetje prejelo najvišje državno priznanje na področju uvajanja poslovne odličnosti za leto 2012.
Elektru Gorenjska priznanje za poslovno odličnost

V Kongresnem centru Brdu je včeraj potekala slovesna podelitev priznanj Republike Slovenije za poslovno odličnost za leto 2012. Priznanja Republike Slovenije za poslovno odličnost predstavlja najvišje državno nagrado za dosežke na področju kakovosti poslovanja, kot rezultata razvoja znanja in inovativnosti. Podeljuje se na podlagi merila in metodologije, ki je vzpostavljena po vzoru evropske nagrade za odličnost iz Bruslja, enako kot v drugih državah evropske unije.

Vladni program priznanja Republike Slovenije za poslovno odličnost se skladno z zakonom izvaja od leta 1998 in spodbuja podjetja k doseganju globalne konkurenčnosti, javnim inštitucijam pa nudi orodje za izboljšanje učinkovitosti poslovanja. V letu 2012 je v procesu ocenjevanja sodelovalo osem organizacij, ki jih ocenjevalo 40 ocenjevalcev. Ocenjevanje uspešnosti poslovanja podjetij in inštitucij je potekalo po vseh devetih merilih evropskega modela odličnosti EFQM. To pomeni, da se je vrednotila uspešnost delovanja voditeljstva, udejanjanja strategije, menadžmenta zaposlenih, partnerstev in procesov ter doseženih rezultatov pri odjemalcih, zaposlenih, družbi in financah.
Letos je bilo med finalisti tudi podjetje Elektro Gorenjska, ki je na koncu skupaj s podjetjem Lotrič meroslovje iz Selc, prejelo najvišje državno priznanje na tem področju, in sicer Priznanje RS za poslovno odličnost za leto 2012. Kot je žirija zapisala v obrazložitvi podjetje Elektro Gorenjska, d.d., iz Kranja izvaja celovito zajemanje podatkov iz okolja in zunanjih ter notranjih deležnikov, kar uspešno prenaša v svojo strategijo, kjer se odražata dva ključna pola, finančni in kakovostni vidik. Poleg tega je v podjetju  prepoznano sodelovanje s partnerji za doseganje vzajemnih koristi in sinergije ter vodenje politike komuniciranja zaposlenih z odjemalci, kar vzročno predstavlja sistematično prepoznavanje njihovih prihodnjih potreb in nadgradnje lastnih storitev. Prav tako pa vodstvo podjetja z lastnim zgledom postavlja vzor odgovornega ravnanja, ambicioznosti in zavzetosti ter s tem ustvarja visoko stopnjo zaupanja med zaposlenimi, kjer je prepoznan močan občutek pripadnosti podjetju. Zaposleni v podjetju so seznanjeni s strateškimi cilji in načrti. Prepoznane so tudi vrednote, kot so etično in pošteno poslovanje, spoštovanje temeljnih človekovih pravic, varovanje zaposlenih pri delu in odgovorno ravnanje z okoljem. Tako vodstvo kot zaposleni jih vsakodnevno »živijo« in udejanjajo pri svojem delu. S kulturo zaupanja so ustvarjeni pogoji za odprto, dvosmerno komuniciranje in prenos odgovornosti na nižje ravni ter razvijanje in spodbujanje potencialov zaposlenih. V podjetju je tudi prepoznano zavedanje pomembnosti vlaganja v elektrodistribucijsko omrežje in s tem doprinos h konkurenčnosti Slovenije s trajnostno politiko investiranja, s certificiranjem različnih standardov ter z razvojem poslovne odličnosti.
Predsedniku uprave Elektra Gorenjske mag. Bojanu Luskovcu je najvišje priznanje RS za poslovno odličnost podelil predsednik državnega zbora Janko Veber. (bj)

Brane Janjič
O avtorju