Energetika

Energetika Ljubljana krepi svetovalno službo

V Energetiki Ljubljana deluje v okviru Sektorja za uporabnike nova, razširjena prodajna ekipa, ki skrbi za neposreden odnos z uporabniki.  
Energetika Ljubljana krepi svetovalno službo

Kot so prepričani v Energetiki Ljubljana, bodo sodelavci prodajne mreže oz. prodajni svetovalci odigrali pomembno vlogo pri nadaljnjem razvoju prodaje in trženja v tej družbi.  

Kot menijo, bogastvo Energetike predstavljajo ljudje, tako odjemalci na eni strani, kot njeni zaposleni na drugi strani. Da bi ti dve plati iste medalje še bolje povezali skupaj, so se v družbi odločili ta dva segmenta še tesneje povezati ter uporabnikom njihovih storitev zagotoviti obravnavo, kot jo pričakujejo tudi sami, ko so v vlogi kupca.  

V smeri tako imenovane zvezdniške storitve  

Zadovoljstvo uporabnikov je bil po besedah Energetike Ljubljana vedno cilj njihovega delovanja, ki ga želijo v povezavi z uporabniško izkušnjo nadgraditi v smeri t. i. koncepta zvezdniške storitve.  

»Prepričani smo, da vedno zagotavljamo najvišjo raven storitve, a dejstvo je, kot da obstaja še nekaj rezerve, ki bi se najbolje pokazala, če bi znana svetovna osebnost potrebovala našo storitev. Naši odjemalci si zaslužijo nič manj kot takšen »zvezdniški« standard izvajanja storitev. Seveda zato to ni dovolj le volja in pripravljenost naših zaposlenih. Za konsistentnost uporabniške izkušnje preko vseh stičnih točk uporabnika s podjetjem je potrebna tudi ustrezna informacijska podpora, prilagoditev posameznih procesov ter podpora vodstva,« pojasnjujejo v Energetiki Ljubljana.  

Usposabljanja za enoten nastop zaposlenih  

Ker se seveda tudi zaposleni Energetike Ljubljana med seboj razlikujejo, so oktobra in novembra lani  organizirali posebna usposabljanja, da bi zagotovili čim bolj enoten in kompetenten nastop zaposlenih na področju svetovanja.  

Na usposabljanjih so bili prisotni sodelavci, ki so se preko internega razpisa prijavili na delovna mesta za prodajne svetovalce, ter ostali, ki imajo dnevno stik z njihovimi uporabniki v različnih stopnjah obravnave uporabnika. Usposabljanja so bila dobro sprejeta, zato se bodo v bodoče nadaljevala, prav tako se bo razširil krog udeležencev usposabljanj.  

Svetovali tudi v okviru Zelene prestolnice Evrope  

Spoznanja iz usposabljanj so udeleženci začeli takoj uporabljati v praksi, k čemur je pripomogel tudi začetek maloprodaje elektrike, ki je bila novost za vse zaposlene, ne glede na to, iz katerega področja prihajajo – distribucije toplote, distribucije zemeljskega plina, inženiringa ali trženja.  

Pomembna izkušnja za vse je bila tudi organizacija energetskih svetovalnic v sklopu dogodkov Zelene prestolnice Evrope v mesecu juniju, ko so svetovalci Energetike Ljubljana obiskovalcem info točke svetovali v zvezi s celovito energetsko oskrbo, so še dejali v omenjeni družbi.