V Energetiki Ljubljana deluje v
okviru Sektorja za uporabnike nova, razširjena prodajna ekipa, ki skrbi za
neposreden odnos z uporabniki.
Kot so prepričani v Energetiki Ljubljana, bodo sodelavci
prodajne mreže oz. prodajni svetovalci odigrali pomembno vlogo pri nadaljnjem
razvoju prodaje in trženja v tej družbi.
Kot menijo, bogastvo Energetike
predstavljajo ljudje, tako odjemalci na eni strani, kot njeni zaposleni na
drugi strani. Da bi ti dve plati iste medalje še bolje povezali skupaj, so se v
družbi odločili ta dva segmenta še tesneje povezati ter uporabnikom njihovih
storitev zagotoviti obravnavo, kot jo pričakujejo tudi sami, ko so v vlogi
kupca.
V smeri tako imenovane zvezdniške storitve
Zadovoljstvo uporabnikov je bil po
besedah Energetike Ljubljana vedno cilj njihovega delovanja, ki ga želijo v
povezavi z uporabniško izkušnjo nadgraditi v smeri t. i. koncepta zvezdniške
storitve.
»Prepričani smo, da vedno
zagotavljamo najvišjo raven storitve, a dejstvo je, kot da obstaja še nekaj
rezerve, ki bi se najbolje pokazala, če bi znana svetovna osebnost potrebovala
našo storitev. Naši odjemalci si zaslužijo nič manj kot takšen »zvezdniški«
standard izvajanja storitev. Seveda zato to ni dovolj le volja in
pripravljenost naših zaposlenih. Za konsistentnost uporabniške izkušnje preko
vseh stičnih točk uporabnika s podjetjem je potrebna tudi ustrezna
informacijska podpora, prilagoditev posameznih procesov ter podpora vodstva,«
pojasnjujejo v Energetiki Ljubljana.
Usposabljanja za enoten nastop zaposlenih
Ker se seveda tudi zaposleni Energetike
Ljubljana med seboj razlikujejo, so oktobra in novembra lani organizirali posebna usposabljanja, da bi
zagotovili čim bolj enoten in kompetenten nastop zaposlenih na področju
svetovanja.
Na usposabljanjih so bili
prisotni sodelavci, ki so se preko internega razpisa prijavili na delovna mesta
za prodajne svetovalce, ter ostali, ki imajo dnevno stik z njihovimi uporabniki
v različnih stopnjah obravnave uporabnika. Usposabljanja so bila dobro
sprejeta, zato se bodo v bodoče nadaljevala, prav tako se bo razširil krog
udeležencev usposabljanj.
Svetovali tudi v okviru Zelene prestolnice Evrope
Spoznanja iz usposabljanj so
udeleženci začeli takoj uporabljati v praksi, k čemur je pripomogel tudi
začetek maloprodaje elektrike, ki je bila novost za vse zaposlene, ne glede na
to, iz katerega področja prihajajo – distribucije toplote, distribucije
zemeljskega plina, inženiringa ali trženja.
Pomembna izkušnja za vse je bila
tudi organizacija energetskih svetovalnic v sklopu dogodkov Zelene prestolnice
Evrope v mesecu juniju, ko so svetovalci Energetike Ljubljana obiskovalcem info
točke svetovali v zvezi s celovito energetsko oskrbo, so še dejali v omenjeni
družbi.