Energetika

Energetika Ljubljana uvaja tudi združen račun

Poleg elektronskega računa odslej svojim odjemalcem omogočajo tudi plačevanje vseh storitev na enem računu.
Energetika Ljubljana uvaja tudi združen račun

Združen račun odjemalcem omogoča plačevanje naslednjih storitev na enem samem računu: dobava toplotne energije, vzdrževanje toplotne postaje, oskrba z zemeljskim plinom, dobava zemeljskega plina, dostop do distribucijskega omrežja zemeljskega plina (omrežnina), so sporočili iz Energetike Ljubljana.  

Prihranek tudi do 27 evrov na leto

Prednost združenega računa je predvsem v olajšanju vodenja in pregleda stroškov v posameznem gospodinjstvu, hkrati pa omogoča tudi zmanjšanje stroškov položnic na račun provizije tistim gospodinjstvom, ki položnic ne plačujejo na skupni blagajni Mestne občine Ljubljana. Na skupni blagajni je namreč moč plačevati stroške po položnicah brez provizije, s tem pa lahko gospodinjstva prihranijo tudi do 27 evrov na leto, odvisno od obstoječega načina plačevanja.  

Vse potrebne informacije o ureditvi združenega računa, kot tudi o e-računu, bodo odjemalci Energetike Ljubljana prejeli te dni, in sicer na zadnji strani računa za mesec januar.  

Potrebna predhodna oddaja vloge

Prejemanje e-računa ali združenega računa je sicer možno po predhodni oddaji vloge, ki jo odjemalci Energetike Ljubljana najdejo na spletni strani www.energetika-lj.si.  

Vlogo lahko oddajo po elektronski pošti na naslov [email protected], po klasični pošti ali pa jo dostavijo v sprejemno pisarno, oboje na naslov sedeža družbe: Verovškova ulica 62, Ljubljana.

Za vse dodatne informacije lahko pokličejo na brezplačno številko Klicnega centra: 080 2882. (mj)