Energetika

Energija plus temeljito prenovila svojo spletno stran

Poslej kupcem na voljo tudi digitalno sklepanje in podpisovanje pogodb kar iz lastnega doma.
Energija plus temeljito prenovila svojo spletno stran
Energija plus se je v sodelovanju z zunanjim partnerjem lotila posodobitve svoje spletne strani in jo še bolj približala kupcem, hkrati pa izboljšala tudi nekatere funkcionalnosti namenjene zaposlenim. Kot so sporočili iz Energije plus, prejšnja spletna stran ni več zadoščala sodobnim standardom. »Z novo spletno stranjo smo sledili trendom na področju digitalnega poslovanja in dobri uporabniški izkušnji. Ker se to tesno prepleta z internimi procesi in informacijskim sistemom, pri čemer so ključni zaposleni, je nova spletna stran pridobitev za oboje – tako kupce kot sodelavce,«  je ob prenovi povedala direktorica področja prodaje mag. Natalia Varl.
Nova spletna stran je zgrajena modularno s posameznimi prikazi, pri čemer je ključna novost, nad katero so pri Energiji plus najbolj navdušeni in v velikem pričakovanju, elektronsko podpisovanje dokumentov. Že doslej so lahko uporabniki spletne strani izdelali natančne izračune prihrankov pri električni energiji in zemeljskem plinu in tako lažje sprejeli odločitev za menjavo dobavitelja in prehod k Energiji plus. Zdaj pa bodo lahko stopili še korak dlje, saj bodo lahko pogodbo brez obiska prodajnega mesta, brez tiskanja in skeniranja, digitalno podpisali kar iz udobja svojega doma. Postopek je uporabniku prijazen, saj zahteva le e-poštni naslov in mobilno napravo, hkrati pa zadostuje vsem varnostnim standardom. Tako so pri Energiji plus resnično sledili vodilu »kjer je prava energija doma«. Postopek je v sklepni fazi in bo kmalu na voljo vsem uporabnikom.
Nova spletna stran predstavlja pomembno pridobitev tudi za zaposlene in optimizacijo njihovega dela, saj je bila vzpostavitev spletne strani tesno povezana tudi z avtomatizacijo pomembnih internih procesov v podjetju. Informacijski sistem podjetja so tako na specifičnih točkah povezali s spletnim mestom ter tako pohitrili in olajšali delo zaposlenim.
V Energiji plus sicer že nekaj let sledijo trendom na področju digitalnega poslovanja in kupcem energentov omogočajo brezplačno uporabo spletne in mobilne aplikacije, preko katere lahko  preverjajo porabo, sporočajo stanje števca, pregledujejo svoje račune, se pridružijo lojalnostnemu programu in koristijo številne ugodnosti. Prav tako v Elektro energiji obiskovalcem spletne strani že nekaj časa omogočajo tudi klepet »v živo«. Vabljeni k ogledu!
Brane Janjič
O avtorju