Družba Geoplin je uspešno zaključila poslovno leto 2013, v katerem je svoj nastop uspešno razširila tudi na tuje trge.
V družbi ocenjujejo, da so v letu 2013, glede na leto 2012, za 15 odstotkov povečali dobiček ter tako za 20 odstotkov presegli poslovni načrt za minulo leto.
Na rezultate je vplivala predvsem širitev na tuje trge. Geoplin ima že vzpostavljeno infrastrukturo delovanja na trgih Italije, Madžarske in Avstrije. Na Hrvaškem pa družba že dosega 10-odstotni tržni delež letne porabe zemeljskega plina.
Zadnji pomemben mejnik nastopa na Hrvaškem je podpis pogodbe o dobavi zemeljskega plina s podjetjem Vetropack, ki je eden izmed vodilnih proizvajalcev steklene embalaže v Evropi. Družba Vetropack je eden večjih porabnikov zemeljskega plina na Hrvaškem, kot tudi eden večjih Geoplinovih kupcev, so sporočili iz družbe Geoplin.
Načrtujejo še ambicioznejše cilje
V Geoplinu za leto 2014 načrtujejo še ambicioznejše cilje, saj želijo tako na domačem kot na tujih trgih povečati prodajo ter s tem prihodke za 7 odstotkov, pri čemer naj bi se prihodki iz prodaje zemeljskega plina v tujini v letu 2014, v primerjavi z ocenjenimi za leto 2013, povečali za 130 odstotkov.
V družbi načrtujejo tudi nadaljnje povečanje prisotnosti na tujih trgih, saj ocenjujejo, da bo v letu 2014 struktura količinske prodaje zemeljskega plina v tujini presegla 35 odstotkov v celotni strukturi prodaje, so pojasnili v družbi Geoplin. (mj)