Energetika

Glasovanje za najboljši nizkoogljični projekt EU se začenja

Evropska komisija je zaključila prvo fazo postopka izbire najboljših evropskih rešitev za zmanjšanje emisij toplogrednih plinov.
Glasovanje za najboljši nizkoogljični projekt EU se začenja

V okviru natečaja 'Svet, kot ti je všeč' so pozvali najbolj domiselne posameznike iz EU, da predstavijo svoje nizkoogljične inovacije. Najbolj praktične, stroškovno ugodne in učinkovite podnebne rešitve, ki bi jih bilo mogoče uporabiti tudi v drugih evropskih državah, pa bodo nagrajene.

Med 19. junijem in 19. avgustom 2013 lahko javnost s spletnim glasovanjem izbere deset evropskih projektov, ki se bodo uvrstili v naslednjo fazo izbora. Te projekte bo nato žirija, pod vodstvom komisarke EU za podnebne ukrepe Connie Hedegaard, ocenila in izbrala tri finaliste, ki se bodo udeležili podelitve nagrad Sustania letos jeseni v Københavnu. Zmagovalec bo prejel glavno nagrado – evropski medijski paket. Imel bo priložnost pripraviti profesionalni video posnetek o svojem projektu in bo deležen bogate medijske podpore za promocijo svojega uspešnega projekta po vsej Evropi.

Ker je kampanja osredotočena predvsem na Bolgarijo, Italijo, Litvo, Poljsko in Portugalsko, bo v vsaki od petih držav izbran tudi zmagovalec na državni ravni, ki bodo vključeni v oglaševalsko kampanjo v glavnih mestih teh držav.

Komisarka EU za podnebne ukrepe Connie Hedegaard je ob zaključku prve faze natečaja povedala, da je zelo spodbudno videti tako številne inovativne projekte - od nizkoogljičnih prevoznih rešitev in digitalnih orodij, ki olajšajo trajnostni življenjski slog, do podjetij, šol in domov, ki proizvajajo energijo za lastne potrebe iz obnovljivih virov. Zato ji je v veselje, da bo lahko jeseni v Københavnu nagradila najboljše.

Natečaj je del vseevropske kampanje Evropske komisije za ozaveščanje javnosti z naslovom Svet, kot ti je všeč, s podnebjem, kot ti je všeč, ki želi spodbujati praktične, stroškovno ugodne in inovativne rešitve za podnebne spremembe.  Od začetka oktobra 2012 je kampanja pritegnila več kot 30 tisoč ljudi na družbenih omrežjih in več kot 160 partnerskih organizacij iz vse EU, podprlo pa jo je tudi več znanih osebnosti, med drugim generalni sekretar OZN Ban Ki-moon ter nagrajena igralca Colin Firth in Sergio Peris-Mencheta. (pb)

Več na: www.world-you-like.europa.eu

Polona Bahun
O avtorju