Pomembno vlogo pri nadaljnjem prodoru električnih vozil, ki so eden ključnih elementov za želeno občutno zmanjšanje izpustov iz prometa, ima tudi polnilna infrastruktura, katere izgradnja pa vsaj za zdaj na ravni EU ne poteka tako hitro, kot bi si želeli. Po podatkih evropskega združenja proizvajalcev avtomobilov ACEA, polnilna infrastruktura za električna vozila, kljub precejšnji rasti števila polnilnic v zadnjih letih (od leta 2014 do 2019 se je povečala za 480 odstotkov), namreč še precej zaostaja za zastavljenimi cilji. Po konzervativnih ocenah Evropske komisije bi namreč do konca tega desetletja v EU potrebovali najmanj 2,8 milijona polnilnih postaj, konec leta 2019 pa jih je bilo na voljo manj kot 200 tisoč oziroma natančneje 199.825. Z drugimi besedami to pomeni, da bi bilo treba v tem desetletju število polnilnih postaj na ravni Evropske unije povečati kar za 14-krat, kar bo težko izvedljivo. Še večjo težavo pa predstavlja dejstvo, da je razporeditev polnilnih postaj po evropskih državah precej različna, saj je denimo kar 75 odstotkov vseh javnih polnilnih postaj razporejenih v samo štirih državah, in sicer na Nizozemskem (50.824 polnilnih mest oziroma 25,4-odstotni delež), Nemčiji (40.517 polnilnic ali 20,3-odstotni delež), Franciji (30.367 polnilnic ali 15,2-odstotni delež) in Združenem kraljestvu (28.538 polnilnic oziroma 14,3-odstotni delež). Slovenija ima po podatkih omenjenega združenja s 628 polnilnicami 0,3-odstotni delež.
Zanimive so tudi številke o tem, koliko izmed postavljenih javnih polnilnih postaj je z zmogljivostjo, ki presega 22 kW oziroma se uvrščajo med tako imenovane hitre polnilnice, pri čemer je bilo konec leta 2019 teh manjšina ali konkretneje zgolj 28.586 (v Sloveniji 176). Za nadaljnji razvoj e-mobilnosti je pomemben tudi podatek o razporeditvi polnilnih postaj na 100 kilometrov, pri čemer je tudi na tej lestvici v ospredju Nizozemska z dobrimi 36 polnilnimi postajami na 100 kilometrov, sledijo pa ji Luksemburg (skoraj 32 polnilnih postaj), Nemčija (nekaj manj kot 18 polnilnih postaj) in Portugalska (skoraj 13 polnilnih postaj na 100 kilometrov). Slovenija je z 1,6 polnilne postaje na 100 kilometrov cest sredi lestvice, povsem na dnu z manj kot eno polnilno postajo na 100 kilometrov pa so se znašle Latvija, Litva, Madžarska, Poljska in Grčija.