Energetika

HEP energija povečuje tržni delež

Z letošnjo sklenitvijo nekaj večjih pogodb naj bi imeli v Sloveniji že 5-odstotni tržni delež.
HEP energija povečuje tržni delež
HEP trgovina, ki se ukvarja s trženjem električne energije v Sloveniji, se je nedavno preimenovala v HEP energija in se opremila tudi z novim geslom, ki se glasi Energija med nami. Kot pravijo v matični družbi hrvaškem HEP-u že nekaj časa izvajajo podrobnejše analize možnosti širjenja poslovanja na regionalne trge, pri čemer naj bi šlo tako za ustanavljanje samostojnih hčerinskih družb kot povezovanja s strateškimi partnerji, pri čemer si HEP še zlasti veliko obeta od sodelovanja z družbo RWE Hrvatska. Sicer naj bi bili še zlasti pripravljeni za sodelovanja na področju izgradnje novih proizvodnih objektov, predvsem v obnovljive vire energije, pri projektih za povečanje energetske učinkovitosti in tudi glede trgovanja z elektriko in plinom.
Drugače pa so v HEP energiji nadvse zadovoljna z dosedanjimi uspehi na slovenskem energetskem trgu, pri čemer še posebej izpostavljajo sklenitev pogodbe z mestno občino Ljubljana za nakup 270 GWh električne energije v vrednosti 12 milijonov evrov, pogodbo s SODO za leto 2016 in 2017 za nakup dobrih 1.109 GWh električne energije ter pogodbo z družbo MOL Slovenija o nakupu 4 GWh za oskrbo njihovih črpalk.  Ob tem v HEP-u  še posebej izpostavljajo nedavno podpisano pogodbo s skupino Cimos v vrednosti kar 19 milijonov evrov. Gre za dveletno oziroma triletno pogodbo o oskrbi z električno energijo Cimosovih obratov v Sloveniji, na Hrvaškem, v Srbiji in Bosni in Hercegovini, s čimer naj bi naredili pomemben korak k krepitvi vloge vodilnega regionalnega energetskega ponudnika. (bj)
Brane Janjič
O avtorju