Delež električnih vozil v EU se kljub temu, da je bilo lani na evropskih trgih skupno prodanih manj vozil, še naprej povečuje, in sicer je njihov delež lani znašal 12,1 odstotka, kar je bilo za 3 odstotke več kot leto prej. Povečuje se tudi delež vozil na hibridni pogon, ta je lani znašal 22,6 odstotka, in hkrati upada delež vozil na fosilna goriva, čeprav slednja še vedno ohranjajo polovični prodajni delež. Se pa ta z leti postopoma, a vztrajno zmanjšuje. Tako se je delež bencinski vozil z 35,5-odstotnega deleža v letu 2021 lani zmanjšal na 32,5 odstotka, delež dizelskih vozil pa za 3,1 odstotka na 16,4 odstotka.
Po podatkih evropskega združenja proizvajalcev avtomobilov ACEA se je prodaja električnih vozil še zlasti povečala v zadnjem lanskem četrtletju, in sicer kar za 31,6 odstotka, pri čemer je bilo prodanih 406.890 tovrstnih vozil. Rast prodaje električnih vozil je bilo zaznati na vseh glavnih trgih, največ električnih vozil pa so konec minulega leta pokupili Nemci (198.293 vozil) in Francozi (62.155). Nemci so bili tudi glavni kupci priključnih hibridov, katerih prodaja se je lani v primerjavi z letom prej na evropski ravni povečala za 1,2 odstotka. Precej pa se je lani povečala tudi prodaja hibridnih električnih vozil, katerih prodajni delež se je lani v primerjavi z letom prej povečal kar za 8,6 odstotka in dosegel 22,6-odstotni prodajni delež.
Tudi drugače je bil konec lanskega leta obetajoč za vozila na alternativne pogone, pri čemer je njihov skupni delež v zadnjem četrtletju prvič presegel število prodanih vozil na fosilna goriva. V letu 2022 je bilo sicer v EU skupno prodanih 12,8 milijona novih vozil ali za 10,4 odstotka manj kot leto prej, globalno pa je bilo v letu 2022 na novo registriranih 66,2 milijona vozil.