Energetika

Mladi se zavedajo pomembnosti varčevanja z energijo

Konec marca so v radijskem studiu v Mariboru premierno predstavili videospot Neishe in učencev OŠ Poljčane in OŠ Puconci.

Mladi se zavedajo pomembnosti varčevanja z energijo

Energijski hit so zmagovalci letošnjega natečaja »Uresničujmo z energijo varčujmo«, ki ga vsako leto organizira družba SODO, posneli že januarja.

Za natečaj, na katerem je sodelovalo 14 osnovnih šol z 18 prispevki, so osnovnošolci zadnjih treh razredov osnovnih šol po Sloveniji pripravili pesmi in videospote s tematiko varčevanja z energijo in ohranjanja narave. Glede na število spotov, ki so sodelovali na natečaju in trud, ki so ga učenci vložili vanje, je jasno, da se mlade ustvarjalke in ustvarjalci še kako zavedajo, kako nujno in pomembno je varčevanje z energijo.

Letos kar dva zmagovalca

Letošnji natečaj distribucijskega operaterja električne energije SODO »Uresničujmo, z energijo varčujmo« je potekal že četrto leto zapored, prvič pa se je zgodilo, da sta bila zmagovalca kar dva: OŠ Poljčane z videospotom »Naj bo varčnost HIT!« in OŠ Puconci z videospotom »Energijski hit«. Zmagovalni pesmi sta bili predstavljeni 19. decembra 2016 na gradu Jable, kjer se je otrokom pridružila tudi popularna slovenska pevka Neisha. Vsem 14 sodelujočim šolam je SODO podaril varčne namizne računalnike, zmagovalce pa je čakala prav posebna nagrada.

Konec letošnjega januarja so se zmagovalci zbrali v Mariboru in posneli svoj Energijski hit – pesem in videospot, ki sta nastala z združitvijo obeh zmagovalnih pesmi. 19 otrok se je skupaj z Neisho zagnano lotilo glasbenega ustvarjanja. Sporočilo njihove pesmi je enostavno, a sila pomembno: »Skrbno premislimo svoje ravnanje, saj naš planet povrne nam sanje«.