Energetika

Modra generacija s pozitivnim odnosom do okolja

HSE z novo blagovno znamko usmerja mladostnike v trajno okoljsko osveščenost.
Modra generacija s pozitivnim odnosom do okolja

Skupina HSE, ki je ena izmed nosilcev trajnostnega razvoja na področju energetike v Sloveniji, si z različnimi projekti neprestano prizadeva spreminjati ustaljene družbene navade, zato še posebej mlajše generacije usmerja k odgovornemu odnosu do okolja. To velja tudi za Modro generacijo, novo blagovno znamko v sklopu projektov HSE na področju obnovljivih virov energije, s katero želi mladostnike navajati k eko razmišljanju, jih pozvati k aktivnemu ohranjanju narave ter opozarjati na okoljske teme, ki se dotikajo razvoja in rabe energije iz obnovljivih virov.

Projekt Modra generacija je logično nadaljevanje projekta Modri Jan, namenjenega predšolskim in šoloobveznim otrokom prve triade devetletke, ki se je v osmih letih obstoja dodobra 'prijel' svoje ciljne skupine. Z Modro generacijo pa bo HSE storil korak naprej in nagovoril ciljno skupino najstnikov v starosti od 13 do 19 let. Na ustvarjalen, zabaven, svež in odprt način jih bo osveščal o odgovornem pristopu do okolja, hkrati pa jim bo ponujal nabor interesov, ki bodo skladni s temi cilji.

Kot je ob tem poudaril generalni direktor HSE Blaž Košorok, bo skupina HSE z Modro generacijo podpirala zlasti ekološke projekte, ki bodo z odgovornim odnosom do okolja preusmerjali mlajše generacije k izbiri zdravega načina življenja. Pomembno je, da bodo mladostniki razmišljali o tem, kako pravilno ravnati z javnimi dobrinami, da bi v prihodnje preprečevali njihovo onesnaževanje ter omejevali druge škodljive vplive na okolje, v katerem živijo. (pb)

Polona Bahun
O avtorju