Iz Zveze potrošnikov Slovenije (ZPS) sporočajo, da kampanja Zamenjaj in prihrani poteka v celoti po spletu in telefonu.
Iz ZPS so sporočili, da se je nanje obrnil potrošnik z informacijo, da so ga že trikrat obiskali agenti, z nagovorom, da pomagajo potrošnikom pri menjavi dobavitelja v kampanji Zamenjaj in prihrani v imenu Zveze potrošnikov Slovenije. Želel je videti račune in položnice za elektriko.
Kot poudarjajo na ZPS, na terenu nimajo nobenih tržnikov, agentov ali akviziterjev, saj kampanja poteka v celoti po spletu in telefonu.
Za potrošnike so dodatne informacije kot tudi pomoč pri prijavi na voljo po elektronski pošti [email protected] ali na telefonski številki 01/432 30 35 (vsak delavnik med 8. in 20 uro).
Vsi, ki se bodo prijavili za sodelovanje v kampanji, bodo sicer v drugi polovici avgusta prejeli ponudbo dobavitelja, ki je zmagal na licitaciji, to je družba GEN - I, z oceno letnega prihranka, ki si ga lahko obetajo, če se bodo odločili za zamenjavo ponudnika. Ti bodo nato pogodbo z novim dobaviteljem podpisali do 5. oktobra.