V prejšnjem prispevku smo se osredotočili na prihranke, ki jih je mogoče doseči z uporabo Audija Q4 e-trona v primerjavi z različico na fosilna goriva, tokrat pa si poglejmo še, kako je z polnjenjem takšnega vozila. Audi Q4 e-tron 40 obljublja največjo moč polnjenja na polnilnicah DC 130 kW. Moč smo ob testnem polnjenju povsem prazne baterije dosegli med 20 in 34 odstotkov polnosti baterije. Največja moč polnjenja je znašala 132 kW. Krivulja moči polnjenja glede na čas in polnost baterij je bila tako povsem pričakovana, pri čemer je treba upoštevati, da se največje moči polnjenja doseže ob relativno praznih baterijah. Z največjimi močmi se tako avtomobil polni do tretjine polnosti baterij. Po 87 odstotkov polnosti baterije pa polnjenje na polnilnicah z večjo močjo od 50 kW ni več stroškovno upravičljivo, saj se takrat moč polnjenja zmanjša pod 50 kW, kar je možno doseči tudi na polnilnicah z manjšimi stroški polnjenja.
Na polnilnici AC z močjo 11 kW, kar je največja moč polnjenja na tovrstnih polnilnicah, se povsem prazne baterije napolnijo v sedmih urah in pol. Se pravi v času veljave male tarife, kar vsekakor zagotavlja obvladovanje stroškov uporabe. Na javnih polnilnicah AC 11 kW avtomobil v treh urah, kolikor velja omejitven čas polnjenja, dopolni baterije za 40 odstotkov oziroma podaljša pot v idealnih razmerah na avtocesti za približno 130 kilometrov, na regionalni cesti pa za približno 180 kilometrov. (Podrobnosti rezultatov merjenj so prikazane v spodnjih grafih)