Kot ugotavljajo v družbi E3, so spremembe v novem energetskem zakonu (EZ 1) še dodatno spodbudile delovanje trga z električno energijo.
V vodstvu družbe E3 (hčerinska družba Elektra Primorska) so povedali, da je trg električne energije na področju prodaje poslovnim in gospodinjskim odjemalcem izjemno aktiven.
Vsi ponudniki na trgu delujejo v skladu s svojimi prodajnimi politikami in skušajo vsak na svoj način osvojiti kupce. V prihodnosti pričakujejo še aktivnejše delovanje vseh deležnikov na trgu in nadaljevanje konkurenčnega delovanja vseh ponudnikov. Bistveno pozornost namenjajo tudi področju izterjave, saj je stanje na tem področju izjemno zahtevno, tako na poslovnem kot tudi na gospodinjskem odjemu.
Vse za ohranjanje in pridobivanje kupcev
Družba E3 s ponudbo, prilagojeno kupcu, obvladuje različne segmente in želje potrošnika. S posebnimi akcijami se trudijo obdržati obstoječe kupce in hkrati pripeljati nove. Pri poslovnem odjemu se poslužujejo pogostejših osebnih kontaktov, ki so vsekakor ključ do zadovoljnega kupca.
Glede na obnašanje trga v preteklosti so vsi »tradicionalni« ponudniki izgubili določen del kupcev. Pri ohranjanju in pridobivanju odjemalcev električne energije je pomembna organiziranost in odzivnost prodajnega osebja, ki je ob odprtju trga z električno energijo v veliki meri vplivala na zamenjave dobaviteljev. Za podjetje E3 je pomembno, da so zaustavili negativni trend odliva kupcev.
Sicer pa ocenjujejo, da bodo kupci na trgu električne energije vedno bolj zahtevni, za kar bo potrebna še večja odzivnost in inovativnost prodajalcev. E3 je, kot so še poudarili v vodstvu te družbe, pripravljen na nove izzive. (mj)
Več o družbi E3 na http://www.e3.si/