Energetika

Prenovljen klicni center Elektra Gorenjska

Elektro Gorenjska je poskrbela za pomembno izboljšavo v komunikaciji s strankami, saj je njihov klicni center doživel temeljito prenovo. Ta nadgradnja omogoča hitrejšo, učinkovitejšo in bolj pregledno obravnavo vseh vprašanj ter potreb uporabnikov. 

Prenovljen klicni center Elektra Gorenjska
Zdaj je na voljo več namensko usmerjenih linij, ki omogočajo neposredno povezavo z ustreznim področjem, kar zagotavlja še boljšo uporabniško izkušnjo.

Enostavna in prilagojena podpora za različna področja

Prenovljeni klicni center Elektra Gorenjska uporabnikom omogoča, da na brezplačni telefonski številki 080 30 19 enostavno izberejo področje, ki ga potrebujejo. Vsaka linija je namenjena specifičnim tematikam, kar zmanjšuje čakalne dobe in povečuje učinkovitost storitev. Stranke lahko pridobijo pomoč pri obračunu omrežnine, vprašanjih glede števcev elektrike, prijavi izpadov elektrike, pridobivanju soglasij za priključitve ali spremembah na merilnih mestih. Poleg tega so na voljo tudi splošne informacije, ki so prilagojene vsakodnevnim vprašanjem uporabnikov.

Dostopnost, ki ustreza potrebam uporabnikov

Elektro Gorenjska se zaveda, da so potrebe strank raznolike, zato je njihova dostopnost prilagojena različnim situacijam. Podpora za prijavo izpadov elektrike je na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu, kar zagotavlja nemoteno pomoč ob morebitnih težavah. Za splošne informacije je klicni center dosegljiv vsak delovni dan med 7. in 14. uro, medtem ko so linije za ostala vprašanja odprte od torka do četrtka, med 9. in 12. uro.

Uporabnikom prijazna komunikacija za večje zadovoljstvo

S prenovljenim klicnim centrom Elektro Gorenjska še naprej izkazuje svojo zavezanost k visoki kakovosti storitev in zadovoljstvu uporabnikov. Jasna struktura linij in prilagodljivi delovni časi so zasnovani tako, da strankam zagotavljajo enostaven dostop do potrebnih informacij ali reševanja težav. S tem korakom podjetje utrjuje svoj položaj kot zanesljiv in uporabnikom prijazen ponudnik storitev na področju oskrbe z električno energijo. Za vse informacije ali pomoč je klicni center Elektra Gorenjska le klic stran, kar potrjuje njihovo vizijo stalnega izboljševanja uporabniške izkušnje.

Mare Bačnar
O avtorju