Tako je na vprašanje o naslednjem nakupu avtomobila 71 odstotkov slovenskih kupcev odgovorilo, da bi se odločili za hibridno ali električno vozilo. Ta številka je za 42-odstotnih točk višja od odstotka Slovencev, ki bi se odločili za nakup dizelskega ali bencinskega vozila (29 odstotkov). Od omenjenih 71 odstotkov vprašanih bi se jih 36 odstotkov odločilo za nakup hibridnega vozila, 35 odstotkov pa za nakup električnega vozila.
Slovenski kupci avtomobilov v starostni skupini od 30 do 64 let se nekoliko bolj zanimajo za nakup hibridnega vozila (36 odstotkov), medtem ko mlajši anketiranci (15 do 29 let) menijo, da je hibridno vozilo najmanj ugodna izbira (31 odstotkov). Mlajši Slovenci bodo verjetneje izbrali bencinsko ali dizelsko (35 odstotkov) oziroma električno vozilo (33 odstotkov).
Le zelo majhen delež prebivalcev Slovenije (pet odstotkov) pravi, da v tem trenutku nima oziroma niti ne načrtuje nakupa vozila (kar je osem-odstotnih točk pod povprečjem EU na ravni 13 odstotkov).
Kot že omenjeno, bi se kar 71 odstotkov slovenskih kupcev avtomobilov odločilo za hibridno ali električno vozilo, kar pomeni, da so Slovenci enako naklonjeni prehodu na nove avtomobilske tehnologije kot Hrvati (73 odstotkov), Madžari (72 odstotkov) in prebivalci vzhodne Evrope v povprečju (71 odstotkov), a bolj naklonjeni kot Slovaki (65 odstotkov), Avstrijci (51 odstotkov) in Čehi (48 odstotkov).
Od omenjenih 71 odstotkov bi 36 odstotkov slovenskih kupcev avtomobilov izbralo hibridno vozilo. Številka je podobna kot pri Hrvatih (36 odstotkov), a nekoliko nižja kot pri prebivalcih vzhodne Evrope v povprečju (42 odstotkov), pet-odstotnih točk nižja kot pri Slovakih (41 odstotkov) in pet-odstotnih točk višja kot pri Čehih (31 odstotkov).
Zdi se, da se slovenski kupci avtomobilov zanimajo za nakup električnega avtomobila (35 odstotkov) enako kot za nakup hibridnega avtomobila. Hrvati (37 odstotkov) in Madžari (35 odstotkov) se enako nagibajo k električnim avtomobilom kot Slovenci, medtem ko so za prebivalce vzhodne Evrope v povprečju (30 odstotkov), Avstrijce (23 odstotkov), Slovake (24 odstotkov) in Čehe (17 odstotkov) električni avtomobili očitno manj zanimivi.
Na splošno gledano dajejo evropski kupci avtomobilov prednost hibridnim vozilom (39 odstotkov), sledijo bencinska oziroma dizelska vozila (33 odstotkov), električna vozila pa se uvrščajo na tretje mesto (28 odstotkov). Medtem ko so Kitajci najbolj naklonjeni nakupu električnega avtomobila (44 odstotkov), bi se Američani prednostno odločili za hibridno vozilo (38 odstotkov), sledi bencinsko ali dizelsko (33 odstotkov), šele nato pa električno vozilo (29 odstotkov).