Elektro Celje je 14. novembra prejelo nagrado za najboljše letno poročilo med velikimi družbami, ki niso subjekti javnega interesa po ZGD. Tekmovanje za najboljše letno poročilo je pripravila Poslovna akademija Finance. Z letnim poročilom so v EC želeli na pregleden in jedrnat način, predstaviti vsebino delovanja družbe zainteresirani javnosti in jo pritegniti s kreativnostjo koncepta. Tako so predstavili ključne informacije o poslovanju družbe, ki so podprte z vsebino, infografikami in s fotografijami. Pri tem se vsebina navezuje na vzdrževanje in razvoj elektroenergetskega omrežja in zanesljivo ter varno oskrbo odjemalcev z električno energijo. Bistveno pri tem je, da je odnos med Elektrom Celje in njihovimi odjemalci kakovosten – da ga negujejo, gradijo in oblikujejo na načelih poštenosti, zaupanja, strokovnosti, zanesljivosti in odgovornosti.
Glede na to, da je danes v poslovnem svetu vse bolj jasno, da je dobiček le kratkoročno merilo uspešnosti poslovanja, postajajo vse pomembnejše informacije o procesih, ki zagotavljajo dolgoročno uspešnost poslovanja, teh pa računovodstvo ne zagotavlja v celoti. Poleg finančnih poročil in analize poslovanja, so v EC v letnem poročilu na transparenten način predstavili dejavnost podjetja, organiziranost, tveganja in strategijo prihodnjega tehnološkega (digitalna transformacija) in trajnostnega razvoja podjetja. V družbi se zavedajo, da bodo le z razvojem in vlaganjem v nove projekte in tehnologije postali vodilno podjetje s tehnološko naprednim elektroenergetskim omrežjem, s čimer pa bodo v družbi prepoznani kot nosilec dviga kakovosti življenja z odgovornostjo tako do okolja kot do zaposlenih. Pri delu ne sledijo le ekonomskim učinkom poslovanja, pač pa delujejo v skladu z etičnimi in moralnimi vrednotami ter upoštevajo strokovne standarde delovanja. Zavedajo se, da so zaposleni tisti, ki imajo ključno vlogo pri doseganju ciljev podjetja, zato z investiranjem v znanje zaposlenih nenehno skrbijo za njihov osebni in profesionalni razvoj.
Odnos, ki ga v EC gojijo s svojimi odjemalci, poslovnimi partnerji, zaposlenimi in odnos do naravnega okolja definirajo njihove vrednote, ki so jih komunicirali tudi skozi celotno letno poročilo. Ključno sporočilo, ki so ga želeli sporočiti je, da vsak prenos energije predstavlja tudi njihov odnos do deležnikov. Vsak trenutek, ko človek uporablja električno energijo, vstopa v odnose, s katerimi ustvarja in gradi svoje življenje, svoj vsakdan.