Prilagodljivost in stroškovna učinkovitost sta del nove strategije, ki so jo pripravili v Skupini Elektro Gorenjska, in sicer do leta 2022.
Skupina Elektro Gorenjska, ki jo od junija vodi dr. Ivan Šmon, v leto 2019 vstopa z novo strategijo in poenoteno podobo. Skupino poleg matične družbe Elektro Gorenjska sestavljata še družbi Gorenjske elektrarne in GEK Vzdrževanje. Kot so dejali na upravi, nova strategija, ki jo je avgusta letos potrdil nadzorni svet družbe, daje večji poudarek trgu storitev prožnosti in posledično izkoriščanju sinergijskih učinkov v Skupini.
Na uspeh Skupine bodo vplivali vsaj trije dejavniki
Elektro Gorenjska deluje v privlačni dejavnosti (elektrika kot energija 21. stoletja), ki prinaša mnogo izzivov oz. negotovosti in hkrati poslovnih priložnosti. Po oceni vodstva Skupine bodo na uspeh vplivali vsaj trije dejavniki. Prvi je dolgoročna usmerjenost in hkrati velika prilagodljivost v pogojih nejasnih nadnacionalnih in nacionalnih strategij, pogostih regulatornih sprememb, večjih tehnoloških sprememb in vse pogostejših naravnih nesreč. Drugi je stroškovna učinkovitost, tretji pa tržna usmerjenost ob transparentni ločitvi tržnih in netržnih dejavnosti.
Do leta 2022 so zato v izhodišče postavili močno osrednjo vlogo distribucijskih operaterjev v razvoju trga prožnosti, ki jo pridobivajo z novo EU regulativo, kateri bo predvidoma še v letu 2019 prilagojena nacionalna zakonodaja. Za razvoj trga storitev prožnosti in Skupine Elektro Gorenjska je v srednjeročnem obdobju ključno, da čim prej pridobijo lastno koncesijo za izvajanje gospodarske javne službe distribucijskega operaterja omrežja, kar bo pozitivno vplivalo na razvoj kakovostnega elektroenergetskega sistema v Sloveniji.
Oblikovali tudi poenoteno celostno grafično podobo družb
V Skupini Elektro Gorenjska, so s ciljem, da pozicionirajo družbe v Skupini kot prepoznavnega akterja (le-ta po njihovih besedah predstavlja enega izmed pomembnejših in verodostojnih stebrov trajnostnega razvoja vsaj na področju Gorenjske) oblikovali poenoteno celostno grafično podobo družb v Skupini, pa tudi samostojno podobo Skupine. Kot so še pojasnili, bo nova podoba Skupine Elektro Gorenjska omogočila lažje razumevanje medsebojne povezljivosti družb v Skupini ter pripomogla k večji prepoznavnosti pri delovanju posameznih družb v različnih dejavnostih.
Kaj Skupini Elektro Gorenjska prinaša nova podoba? Kot pravi predsednik uprave dr. Ivan Šmon, je korporativna blagovna znamka močno orodje preusmeritve korporativne strategije in pomaga, da podjetje primerno notranje in zunanje raste. »Z novo strategijo Skupine Elektro Gorenjska, ki izpostavlja večji nastop na trgu in večje izkoriščanje medsebojnih sinergij družb, je bil korak k oblikovanju enotne vizualne podobe družb v Skupini logična posledica. Seveda pa bomo blagovno znamko v prihodnje oblikovali predvsem zaposleni. Mi ji bomo dali vsebino, lastnosti in vrednost, ki nas bo ločevala od konkurence, in to je dobra osnova za izvedbo zastavljenih ciljev v novi strategiji Skupine Elektro Gorenjska,« je prepričan predsednik uprave.