Skupina GEN-I je v najpomembnejši mednarodni raziskavi Risk & Energy Risk, na letošnjem glasovanju »Energy Risk Commodity Rankings 2017«, zasedla 1. mesto v skupini vzhodnoevropskih trgovcev z električno energijo »Eastern Europe – power dealers«. Priznanje potrjuje izjemno kakovost storitev, ki jo Skupina GEN-I nudi svojim poslovni partnerjem. To je doslej najvišja potrditev odličnega poslovanja in storitev Skupine GEN-I, ki je tudi v preteklosti beležila zavidljive uvrstitve, saj je pretekla tri leta na lestvici trgovcev z električno energijo v vzhodni Evropi osvojila izvrstno 2. mesto. Poleg omenjenega uspeha se je Skupina GEN-I v raziskavi Risk & Energy Risk letos uvrstila tudi na prestižno 4. mesto med vsemi evropskimi trgovci z elektriko in prehitela velika imena evropskega trgovanja, kot so Alpiq, RWE group, Enel, Societe Generale, Edison Power Group, Goldman Sachs. Skupina GEN-I je z letošnjimi uvrstitvami še utrdila svojo pozicijo med najprodornejšimi akterji na evropskem energetskem trgu.
»Ponosni smo, da so nas naši poslovni partnerji, kot tudi strokovnjaki z različnih industrijskih sektorjev, ki so sodelovali v raziskavi, prepoznali kot najboljšega trgovca v regiji. S stalnim razvojem inovativnih storitev ter vlaganjem v znanje, napredno tržno analitiko in upravljanjem portfeljev, si prizadevamo, da smo vedno korak pred konkurenco, kar prvo mesto tudi potrjuje,« je dejal član uprave družbe GEN-I, dr. Igor Koprivnikar.
Skupina GEN-I s svojo ponudbo fleksibilnih storitev in strukturiranih produktov za obvladovanje tveganj, prilagojeno potrebam poslovnih partnerjev, ponovno beleži pomemben mejnik. Gre za izjemen dosežek, ki potrjuje zavezanost Skupine GEN-I k ohranjanju pravega ravnovesja med globalnim trgovanjem in dejavnostjo lokalne oskrbe, ki zagotavlja ustrezno prožnost ter pravočasno odzivnost na spremembe na volatilnih evropskih energetskih trgih.
V raziskavi so sodelujoči glasovali za svoje tri najboljše dobavitelje iz izbrane kategorije, s katerimi so sodelovali tekom leta. Ti rezultati niso odraz tržnega deleža, temveč pokazatelj, kako strokovnjaki na tržišču vidijo celovito ponudbo storitev sodelujočih podjetij v raziskavi, kar rezultatom da še večjo težo.