Na najvišje mesto so jih ponovno uvrstili sodelujoči v raziskavi, ki jo v sodelovanju z Mladinsko knjigo že petnajst let izvaja Inštitut za raziskovanje trga in medijev, Mediana. Letošnje priznanje je zanje še posebej pomembno, saj so jim ga podelili pet mesecev po tem, ko so z odgovornostjo za ukrepanje proti podnebnim spremembam popolnoma razogljičili dobavo svoje električne energije. S tem so zaupanje v blagovno znamko nadgradili v novo dimenzijo - odgovornega dobavitelja s potrjenim izvorom energije. Odpoved fosilnim virom energije se že kaže v konkretnih rezultatih. Več kot tristo tisočim odjemalcem so v prvih petih mesecih letošnjega leta dobavili že 1.400.000 MWh elektrike brez CO2 in s to količino prihranili več kot 840 milijonov kg CO2. To je količina, ki nastane ob 6.950 milijonih kilometrov, prevoženih z avtom. V družbi so veseli za izkazano zaupanje - tudi s tem, da so se jim pridružili na poti v zeleno prihodnost.