Zaposleni v organizacijski enoti Jamomerstvo, geodezija in rudarske škode Premogovnika Velenje tako s svojim znanjem in z bogatimi izkušnjami izvajajo strokovne meritve pri gradnji predora Legi kamen, ki bo del novo nastajajoče kolesarske steze. Načrtovana trasa poteka po trasi stare železnice, ki je na območju ozkih dolin potekala skozi predore. Novi predor, katerega izdelava je v polnem zamahu, bo namenjen kolesarskemu prometu, svetli profil pa omogoča tudi prehod manjšim vzdrževalnim vozilom. Svetla širina predora znaša 4 metre, kar omogoča izvedbo dveh kolesarskih stez širine 1,75 metra in dveh robnih pasov širine 0,25 metra. Svetla višina predora znaša 2,50 metra.
Vodja organizacijske enote mag. Aleš Lemot je v zvezi z geodetskimi deli, ki jih trenutno izvajajo pri izdelavi novega predora Legi kamen, povedal, da gre za zakoličbo elementov predora, kontrolne meritve ustreznosti izdelave predora in podajanje smeri za nadaljnjo gradnjo, meritve morebitnih sprememb stene izkopanega dela oziroma meritve konvergenc in meritve izkopanega dela. Kot je še povedal, si je Premogovnik Velenje izkušnje in bogato znanje za ta dela pridobil pri projektih, pri katerih je že sodeloval v preteklosti, pri čemer gre omeniti predor Ločica, ki je del avtoceste čez Trojane, predora Kastelec in Dekani na primorski avtocesti, vodni rov Drtijščica in raziskovalni rov Šentvid, ki je služil kot raziskovalni rov za poznejši cestni predor na avtocesti Ljubljana–Šentvid. Poleg tega pa so izvajali tudi geodetske meritve pri sanaciji železniških predorov Lipoglav, Hrastnik, Šmarje pri Jelšah, Skorno, Ležeče in Krško.
Ekipa geodezije, poleg meritev za Premogovnik Velenje, sicer izvaja tudi vse druge vrste geodetskih storitev, kot so ureditve mej, zakoličbe objektov, posnetki stanja terena in objektov, izdelava geodetskega načrta, posnetki in vrisi objekta v kataster stavb, geodetski monitoring in druga geodetska dela.
»V Premogovniku Velenje znamo izvajati dela jamomerstva in geodezije na vseh področjih podzemnih gradenj. Bogate izkušnje našega dela iz jame, kjer na leto usmerjamo med 5 in 6 kilometrov jamskih prog, pa uspešno prenašamo na odprti trg gradbeništva,« je še sklenil mag. Aleš Lamot.