Iz Salonita Anhovo poročajo o uspehih kljub nepredvidljivim situacijam na trgu. Prihodki od prodaje so zrasli tako na domačem kot na tujih trgih. Večjo rast so dosegli na domačem trgu, kjer so prihodki višji za 13 odstotkov, kar je povezano predvsem s sodelovanjem Salonita Anhovo pri ključnih infrastrukturnih projektih. Domači trg je predstavljal 56 odstotkov prihodkov od prodaje, uravnovešeno razmerje prihodkov med domačim in tujimi trgi pa ostaja dolgoročni strateški cilj cementarne.

V prihodnjih letih načrtujejo v Salonit Anhovo večji investicijski cikel, vreden okoli 40 milijonov evrov, poleg rednih investicij, ki že zadnjih 15 leta znašajo okoli 10 milijonov evrov na leto. Z načrtovanimi posodobitvami želijo razogljičiti proizvodnjo cementa in s tem prispevati k blaženju podnebnih sprememb, povečati proizvodne kapacitete ob istočasnem znižanju vplivov na okolje, znižati ključne emisije v absolutnem smislu z inovativno tehnologijo nove generacije ter uvesti zelene vire energije in postopno opuščati fosilna goriva, skladno z evropskim zelenim dogovorom.