Po podatkih združenja evropske avtomobilske industrije ACEA se na evropskih trgih še naprej zmanjšuje prodaja vozil na fosilna goriva, katerih tržni delež se je zmanjšal pod polovico, pri čemer je na ključnih evropskih trgih še zlasti zaznati upadanje zanimanja za dizelska vozila. Prodaja slednjih se je maja v primerjavi z istim mesecem lani zmanjšala za 11,4 odstotka, tržni delež vozil na dizelski pogon pa znaša le še 13 odstotkov.
Tudi drugače je prodaja novih vozil v maju na štirih ključnih evropskih trgih padla, saj je bilo prodano za tri odstotke manj vozil kot maja lani, med posameznimi pogoni pa je bila v ospredju prodaja hibridnih električnih vozil, katerih prodaja se je peti letošnji mesec v primerjavi z lani povečala za dobrih 16 odstotkov. Precejšnje povečanje prodaje hibridnih električnih vozil so zabeležili še zlasti v Franciji (za 38,3 odstotka) in Španiji (za 25,4 odstotka), za 7,4 odstotka pa je bila prodaja večja tudi v Italiji. Rahel upad zanimanja so zaznali le v Nemčiji, kjer so maja prodali za 0,7 odstotka manj hibridnih električnih vozil kot lani. Kakor koli že, tržni delež hibridnih električnih vozil se postopoma povečuje, tako, da je že skoraj dosegel tretjinski delež.
Na drugi strani pa je bilo maja zaznati zmanjšanje povpraševanja po povsem električnih vozilih, in sicer se je prodaja v primerjavi z lani zmanjšala kar za 12 odstotkov in dosegla 114.308 vozil. Pri tem je bilo zaznati še zlasti velik upad prodaje na nemškem (za 30,6 odstotka) in nizozemskem trgu (za 11,7 odstotka). Kljub temu, pa je bilo v prvih petih letošnjih mesecih na območju EU na novo registrirano za 2 odstotka več električnih vozil kot v enakem lanskem obdobju, prodajne številke pa so presegle 556 tisoč električnih vozil. Še slabšo prodajo so maja letos zabeležili prodajalci priključnih hibridnih vozil, saj se je ta v primerjavi z lani zmanjšala za skoraj 15 odstotkov, tržni delež priključnih hibridnih vozil pa padel na skromnih 6,5 odstotka. Z naraščanjem prodaje električnih in hibridnih vozil se zmanjšuje tudi prodaja vozil na fosilna goriva, pri čemer se je prodaja teh maja na območju EU zmanjšala za 5,6 odstotka, tržni delež pa padel pod polovico oziroma natančneje na 48,5 odstotka.