Poletna šola Energetike.NET in Energije plus
Brane Janjič
/ Categories: Energetika

Poletna šola Energetike.NET in Energije plus

Udeleženci Marketinško-medijske poletne šole, ki sta jo skupaj že tretje leto organizirali medijska hiša Montel Energetika.NET in družba Energija plus, so iz Maribora včeraj odšli bogatejši za znanja o energetiki, marketingu in komuniciranju v energetiki. Skupina študentov in diplomantov komunikologije, strateškega tržnega komuniciranja, energetike, prevajalstva, ekonomsko-poslovnih ved, prava in gospodarskega inženiringa je po zaključku izpitnega obdobja svoje učenje podaljšala za štiri dni in prišla po nova znanja in izkušnje na poletno šolo. Mladi udeleženci so se preizkusili tudi v praksi in reševali aktualne komunikacijske izzive, s katerimi se soočajo tretji največji dobavitelj energije v Sloveniji Energija plus, Sistemski operater distribucijskega omrežja SODO in slovenski proizvajalec aluminija Talum.

Kje je stičišče področja energetike, marketinga in komuniciranja v energetiki in zakaj bo preplet teh področij v prihodnosti vse bolj pomemben, so mladim udeležencem osvetlili Boštjan Korošec iz Taluma, dr. Marko Marhl s Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru in Pia Gaber iz komunikacijske agencije Consensus, Milena Delčnjak iz družbe SODO, Aleš Smuk iz družbe Kronoterm, izvršna direktorica družbe Energija plus Natalia Varl in glavna urednica Energetike.NET Alenka Žumbar Klopčič.

Kljub poudarku na komuniciranju in marketingu je poletna šola Energetike.NET postavljena pred izziv, kako pritegniti mlade, ki jih energetika niti malo ne zanima. Ključno je, kako nepoznavalci in novinci pridejo v stik z energetskimi vsebinami, menijo na Energetiki.NET. Da je poletna šola dober način za to, sta potrdili udeleženki:

»Šola se mi zdi super, predvsem zato, ker mi svet energetike ni tako znan in se srečujem s povsem novim svetom, ki pa ga predavatelji predstavljalo na zelo jasen način.«

»Izjemno pomembno se mi zdi, da se mladi ne zanašamo popolnoma na formalno izobraževanje in si nova znanja poiščemo na najrazličnejših in mogoče na najbolj nepričakovanih mestih.«

Milena Delčnjak iz družbe SODO, ki je tudi podprla letošnjo poletno šolo, pa je poudarila pomen vključevanja in izobraževanja mladih na področju energetike: »... nove generacije študentov prinašajo sveže ideje, kreativne rešitve, ki se bodo morda realizirale v prihodnosti na področju energetike. Marsikdo, ki ne deluje v tem sektorju, namreč pozablja, da se v tem časovnem okviru, v katerem živimo, vse dogaja okrog in zaradi energetike, ne glede na vrsto energenta.«

SODO je udeležencem sicer zastavil izziv, povezan z nagovarjanjem končnih odjemalcev, usmeritev za reševanje izziva pa jim je dala tudi mag. Natalia Varl z Energije plus: »Če ne verjamemo v to, kar govorimo, ne bomo prepričljivi v naši komunikaciji. Za to pa se moraš poglobiti v samo vsebino.«

Konkreten energetski izziv je udeležencem letošnje poletne šole namenil tudi Talum, in sicer varčevanje z energijo s strani vseh zaposlenih v podjetju. Kot je sklenil Boštjan Korošec, bi bilo idealno, če bi vsak posameznik, ki je že tako na nek način »energetik v lastnem domu«, postal ‘energetik tudi na delovnem mestu’, pri čemer je ciljal predvsem na učinkovito ravnanje z energijo, ki mora po njegovem izhajati iz prav vsakega slehernika. Na večjih ukrepih energetske učinkovitosti, kot je denimo izraba odpadne toplote – trenutno namreč porabijo zgolj petino vse odpadne toplote –, pa v Talumu že aktivno delajo. 

Previous Article Slovenija zavzela aktivnejšo vlogo pri oblikovanju pametnih mest
Next Article Potekala 23. redna seja skupščine Elektra Gorenjska
Print
2193
Avtor fotografij:arhiv Energetike.NET