Prenovljena spletna stran družbe GEN-I
Vladimir Habjan
/ Categories: Energetika

Prenovljena spletna stran družbe GEN-I

Družba je GEN-I pred kratkim prenovila svojo spletno stran. Sodobno oblikovana in pregledna spletna stran ima štiri zavihke: GOSPODINJSTVA IN MALA PODJETJA,

VELIKA PODJETJA IN INDUSTRIJA, TRGOVANJE in O GEN-I. V flešu, ki se vrti na glavni strani izvemo, da je družba prisotna globalno: Poslujeo v več kot 20 državah

z električno energijo in na 8 trgih z zemeljskim plinom, ima 15 hčerinskih družb, po Evropi prinaša odlično prilagodljivost potrebam lokalnih partnerjev, ima 200 trgovskih partnerjev in

nam zagotavlja tržno likvidnost za učinkovito upravljanje portfelja.

Obseg prodaje: 29.1 TWh električne energije in 1.2 TWh zemeljskega plina so prodali s fizično dobavo v 2014; 43,9 % povprečna letna rast prodaje. So vodilni trgovec z električno energijo na trgih srednje, vzhodne in jugovzhodne Evrope ter vse prodornejši akter na likvidnih trgih zahodne Evrope. 

Za GEN-I je značilna Stabilna rast: 26,6 % povprečna letna rast prihodkov med leti 2008 in 2014 jih uvršča med najhitreje rastoče družbe na evropskem energetskem trgu; 1.35 mrd evrov prihodkov so v 2014 dosegli s strokovnostjo, učinkovitostjo in hitrim odzivanjem na tržne spremembe.

Tržni delež: 20 % čezmejnega trgovanja z električno energijo obvladujejo na mejah srednje in jugovzhodne Evrope; 23 % tržni delež električne energije in že tri leta zapored največji dobavitelj končnim odjemalcem v Sloveniji; 19 % tržni delež zemeljskega plina

so v Sloveniji dosegli v manj kot 4 mesecih in postavili evropski rekord v hitrosti pridobivanja odjemalcev. 

170.000 končnih kupcev z električno energijo in/ali  zemeljskim plinom oskrbujeo v 8 državah. Poceni energija; Preprosta zamenjava dobavitelja, prihranki pri stroških, zanesljiva dobava za gospodinjstva in poslovne odjemalce.

Inovativen poslovni model: 24/7 trgovanje, zavezani k ustvarjanju poslovnih priložnosti.

Napredne rešitve: Zanesljiv partner, ki ponuja napredne storitve in strukturirane produkte.

Napredni analitični modeli: Modeliranje temeljev trga, vključno z vplivi čezmejnih prenosnih zmogljivosti, proizvodnje elektrarn, porabe, vremenskih razmer itn.

Oglejte si stran še vi! (vh)

http://www.gen-i.si/

 

Previous Article Posvet o zanesljivosti oskrbe z električno energijo
Next Article Združenje slovenske fotovoltaike
Print
1308