Vloga eksperimenta pri učenju z raziskovanjem in motivaciji
Vladimir Habjan
/ Categories: Energetika

Vloga eksperimenta pri učenju z raziskovanjem in motivaciji

Strokovni seminar »Vloga eksperimenta pri učenju z raziskovanjem in motivaciji« je bil namenjen učiteljem fizike v okviru programov dodatnega usposabljanja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju, ki ga vsako leto organizira Zavod RS za šolstvo. Priznani učitelj in profesor fizike, predavatelj na Pedagoški fakulteti v Mariboru in dolgoletni koordinator v okviru ZRSŠ mag. Miroslav Cvahte je uvodoma zbrane spodbudil s predavanjem »Ali sta motivacija in prisila le prazni besedi?«, Garsia Kosinac iz GEN energije pa je za zaključek predstavil »Izboljšanje energetske pismenosti učencev in dijakov s pomočjo raziskovanja in eksperimentiranja«. Z dejavnostmi v okviru Sveta energije, ki temeljijo ravno na vključevanju in motiviranju s pomočjo eksperimentov, opazovanja in sodelovanja mladih, si namreč GEN energija prizadeva okrepiti zanimanje mladih za tehniko in naravoslovje v Posavju in Sloveniji ter omogočiti razvoj čim večjega števila motiviranih mladih strokovnjakov tudi za gospodarske panoge, kot je energetika.

 

V Informacijskem središču GEN se sicer skoraj vsak teden vrstijo strokovni dogodki z različnih področij: v začetku januarja je služba kakovosti družbe GEN organizirala tradicionalno srečanje Sekcije za kakovost in odličnost v elektroenergetiki. Prisotni strokovnjaki s področja kakovosti so se pozitivno odzvali na predstavljen pristop obvladovanja sistema vodenja v družbi GEN in v razpravi poudarili pomen ohranjanja lastnega vrhunskega znanja za obvladovanje informacijskih tehnologij tudi na področjih sistemov vodenja. Takšen pristop je pomemben zaradi ohranjanja znanja in konkurenčne prednosti, pa tudi za krepitev informacijske varnosti podjetij. V okviru srečanja so si gostje poleg Sveta energije ogledali tudi Nuklearno elektrarno Krško.

Previous Article Predlog stališča RS k predlogu uredbe EU o ustanovitvi ACER
Next Article Dijaki pokazali odlično znanje o okoljskih temah
Print
988