Že osmi simpozij E-mobility pred vrati
Brane Janjič
/ Categories: e-mobilnost

Že osmi simpozij E-mobility pred vrati

Društvo Emobility letos že osmič organizira Simpozij na temo e-mobilnosti, ki sodi med najstarejša tovrstna strokovna posvetovanja na svetu in ima velik ugled tudi v tujini. Zato ne preseneča, da imajo organizatorja že težave z uvrstitvijo vseh zainteresiranih v program konference. Na njej tako že vrsto let sodelujejo ugledni strokovnjaki s področja e-mobilnosti iz Norveške, Nizozemske, Nemčije in Združenih držav, vse več pa je tudi strokovnjakov iz vzhodnoevropskih držav. Letošnja partnerica Simpozija je tako Poljska, v Ljubljano pa prihaja tudi izredno močna Češka gospodarska delegacija.
Predsednik Društva Emobility in glavni organizator Simpozija Primož Lemež je v zvezi s tem povedal, da se gre dejstvu, da imajo na konferenci vedno izvrstne predavatelje, v prvi vrsti zahvaliti tujim veleposlaništvom, s katerimi že vrsto let odlično sodelujejo. Ob tem pa je pomembno tudi, da je ta konferenca postala že tradicionalna in s tem pridobila tudi velik mednarodni ugled, zato je zanjo tudi vse več zanimanja med predavatelji. Letošnji simpozij bo tako trajal kar tri dni, poleg obravnave aktualnih tem povezanih z uvajanjem e-mobilnosti, pa se letos obeta tudi novost, in sicer bo tretji dan konference v celoti namenjen e-mobilnosti na vodi.
Udeleženci bodo lahko v treh dneh konference med drugim prisluhnili predavanju Norvežana Larsa Godbolta iz največjega svetovnega e-mobilnostnega kluba Elbil, ki bo razkril skrivnost, zakaj so Norvežani tako uspešni pri prehodu na e-mobilnost. Zagotovo bio zanimiva tudi predstavitev futurista Morella Westermanna, ki je lastnik kar nekaj svetovnih rekordov v poletih z električnimi letali. Ne gre pa pozabiti tudi na enega izmed največjih svetovnih raziskovalcev na področju baterij Roberta Dominka iz slovenskega Kemijskega inštituta. Iz Bruslja prihajata kar dve organizaciji ki skrbita za lobiranje v srcu evropske birokracije; T & E in AVERE. Potem bo tu Katarzyna Drgas, ki prihaja iz poljske tovarne električnih avtobusov Solaris, pa že skoraj Slovenec Baerte de Brey iz nizozemskega električnega operaterja Elaad Nl in še cela vrsta drugih.
In kaj naj bi bila vodilna tema letošnjega  Simpozija? Primož Lemež na to odgovarja: »Večina nevladnih organizacij se zavzema, da bi v Evropi prepovedali prodajo vseh avtomobilov z motorji na notranje izgorevanje do leta 2035. Jaz pa mislim, da je to prepozno. Zagovarjam namreč letnico 2030 in prepoved vožnje vsem avtomobilom z izpusti CO2 do leta 2040. Če bodo to uspeli narediti na Norveškem do leta 2025, ne vem zakaj drugim to ne bi uspelo narediti pet let pozneje?«

Več podrobnosti o simpoziju in programu si lahko preberete na tej spletni strani. Ne zamudite!

 
Previous Article Investicije URSJV v načrtu razvojnih programov
Next Article Obnovljivi viri – skupna točka Salonita Anhovo in Soških elektrarn
Print
784